טביליסי – קפיצה קטנה לחופשה מפנקת

טביליסי היא העיר הגדולה ביותר ובירתה של גיאורגיה. העיר שואפת להפוך למוקד תיירותי מרכזי ולכן היום תוכלו למצוא יותר מלונות בוטיק • במרחק טיסה קצר תוכלו ליהנות מחופשה במחיר שמתאים לכל כיס

טביליסי היא העיר הגדולה ביותר ובירתה של גיאורגיה. העיר שואפת להפוך למוקד תיירותי מרכזי ולכן היום תוכלו למצוא יותר מלונות בוטיק.

במרחק טיסה קצר תוכלו ליהנות מחופשה במחיר שמתאים לכל כיס.

בעבר הגיעו לטביליסי בעיקר מחפשי הרפתקאות, יעדים אקזוטיים וחובבי טבע. הנוף בגיאורגיה עוצר נשימה וניתן לעשות שם טיול יום ולעלות לנקודות תצפית מרהיבות.

היום, העיר השתדרגה והמבקרים בה יוכלו ליהנות משפע של מסעדות שימלאו את הבטן עם מאכלים גיאורגים מסורתיים ומודרניים.

מבצרים ומרחצאות

אחת מנקודות התצפית המרשימות על העיר היא מבצר נריקלה והוא אחד מאתרי החובה למי שבוחר בטיסה לטביליסי. המבצר המרשים הזה נמצא בעיר העתיקה ואפשר לראותו מכל פינה. בראש המבצר תגיעו לנקודת תצפית מדהימה על העיר ועל נהר הקורה. לאחר הסיור תוכלו להתפנק באחד ממרחצאות הגופרית הנמצאים במרחק לא גדול מהמבצר.

מומלץ לקרוא ביקורות על המרחצאות ולהזמין מקום מראש, שכן גם בעונות פחות עמוסות, המקומות האטרקטיביים  תפוסים כי דילים לטביליסי נהיו אטרקטיביות.

הגנים הבוטניים

אטרקציה ייחודית נוספת היא הגנים הבוטניים. אתם בטח חושבים- עוד גנים בוטניים, מה מעניין בזה? אז שתדעו שאלו גנים מרשימים מאוד ומיוחדים מאוד ואם החלטתם לטוס לטביליסי אל תוותרו על הגנים הללו. חובבי האקסטרים ימצאו בשטח הגנים הבוטניים מסלעת טיפוס עצומה.

בנסיעה קצרה מהעיר העתיקה תגיעו לאגם הצבים. מסביב לאגם תמצאו שפע פעילויות, החל מהשכרת כלי שיט שונים ועד מתקני שעשועים לילדים. זה המקום המושלם לקחת פסק זמן מהעומס של העיר וליהנות מפיקניק רגוע בנוף עוצר נשימה ובאווירה פסטורלית.

לדילים לטיסות לטביליסי לחצו כאן

העיר היא יעד תיירותי שלאט לאט תופס תאוצה בקרב הישראלים, יותר ויותר גילו את הקסם ומזמינים דילים לטביליסי. אמנם בחורף לא תמצאו שלג בעיר אבל היא מספקת הנאה לכל אחד.

בין אם אתם בוחרים בטיסה לטביליסי בחורף הקר או בקיץ החם, תמצאו אטרקציה כיפית ותחזרו עם חוויות ייחודיות.

טיול עם ילדים, לבד או מאורגן- טביליסי היא יעד שכולם יכולים ליהנות ממנו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *