מה צריך לדעת לפני שקונים נכס להשקעה?

השקעה טומנת בחובה לא רק סיכויי הצלחה אלא גם סיכונים • אם אתם רוצים להרוויח ולמצות את כספכם אבל חוששים להפסיד ולסכן את עצמכם, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק בשבילכם • אז מה חשוב לדעת לפני רכישת הנכס?

בשורות הבאות תלמדו מה חשוב לדעת לפני שרוכשים נכס להשקעה: הכנת תוכנית רווחית, ברור התקציב לרכישה, האופציות העומדות לרשותכם וסגירת פינות לפני החוזה.

כל מי שמכיר קצת את תחום השקעות יודע, שבכדי לחיות חיי כלכלה נוחים צריך להשקיע. השקעה טומנת בחובה לא רק סיכויי הצלחה אלא גם סיכונים. אם אתם רוצים להרוויח ולמצות את כספכם אבל חוששים להפסיד ולסכן את עצמכם, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק בשבילכם! אז מה חשוב לדעת לפני רכישת הנכס?

איך אתם רוצים להרוויח?

לפני שאתם יוצאים לדרך, אתם צריכים להיות ממוקדים במטרה. מהיכן אתם רוצים לראות את הכסף שלכם? מעליה בערך הנכס? אם כן, תוכלו לקנות נכס באמצע בנייה או של פינוי בינוי ולמכור אותה כאשר שוויה יעלה. האם אתם רוצים לשפץ נכס מוזנח ואחר כך למכור? אם כן תוכלו לקנות נכס ישן הדורש שיפוץ. אם אתם רוצים להרוויח מהשכירות, חפשו יישוב שהשכירות בו מבוקשת. בקיצור, החליטו במה אתם רוצים להשקיע.

כעת, חשבו כמה תוכלו להרוויח מההשקעה אחרי ההוצאות הכרוכות בדבר.

כמה כסף עומד לרשותכם?

כמה הון עצמי קיים ברשותכם? חשבו את כל ההוצאות הנלוות לרכישה: מיסים, ארנונה, עורך דין, תיווך וכו'. את הסכום שיצא הפחיתו מההון העצמי.

עכשיו, לאחר שאתם יודעים כמה כסף תוכלו להשקיע ברכישה, ערכו בדיקה כמה משכנתא תוכלו לקבל מהבנק. שימו לב, לנכס שני תוכלו לקבל עד 50% מימון – ובתנאי שיכולת ההחזר שלכם עומדת בדרישות הבנק.

אם החלטתם להגדיל את ההון העצמי שלכם על ידי הלוואה מקרנות השתלמות, גמל וכדו', וודאו כי אתם מסוגלים לשלם מדי חודש משכנתא פלוס הלוואות.

מהן האופציות העומדות לרשותכם?

כדי לדעת ולהתמצא במחירים בשוק, היכנסו לאתר יד 2 וחפשו נכס לפי התקציב שעומד לרשותכם. כדי לקבל תמונה כללית, הוסיפו גם עד כ 20% יותר מהסכום שיש לכם ועד כ 20% פחות ממנו. כך תקבלו אינדיקציה בסיסית היכן לחפש נכס, כמה חדרים היא יכולה להכיל וכיוצ"ב.

עכשיו תתחילו לערוך ברור בכל עיר, כמה תשואה מקבלים שם, כמה עולה שכירות, האם אנשים מהגרים לשם או שהעיר בכיוון של נסיגה. בחרו בעיר אחת ואפילו 2 רלוונטיות מבחינתכם. כעת תוכלו להתחיל לבקר בדירות.

דרך צלחה ובהצלחה

טיילו בערים, הכירו את סגנון המקום. עד שתגיעו למקום, לאזור ממש אותו אתם אוהבים. הסתובבו כמה שעות, נסו לחוש את האווירה, סגנון האנשים, רמת החיים, אילו אנשים רוצים לגור כאן, האם התחבורה מסודרת וקרובה? כאשר בחרתם כבר באזור האידיאלי, בררו אצל העירייה מהן התוכניות לעתיד. שאלו שכנים וחברים על המקום ועל איכות החיים שם.

חשבו על השוכר

בקרו ב 20 בתים לפחות עד שתבחרו בנכס המבוקש.

נסו לחשוב, מה צריך שוכר? מה יספק לו את כל הצרכים שלו?

סוגרים פינות

בטרם חותמים על חוזה, בדקו אלו עלויות נוספות מתווספות לרכישה אותם לא שקללתם בהוצאות.

כמו כן, שימו לב כי משכנתא תוכלו לקבל לפי הערכת שמאי. אם השמאי יעריך את הנכס במחיר נמוך יותר, תוכלו לקבל משכנתא קטנה יותר מהסכום אותו תרצו. כדאי להזמין שמאי עוד בטרם חותמים על חוזה, כך תמנעו מעצמכם עוגמת נפש מיותרת.

רוצים גם אתם לממש את הכסף שלכם? מחפשים מה לעשות עם הכסף שבבנק? ב"מפתח להשקעות" מאמינים כי אם אתה רוצה, אתה יכול. הזמינו פגישת ייעוץ חינם ואוטוטו תמצאו את עצמכם עם נכס להשקעה.

לעוד פרטים על השקעות נדל"ן ומידע למשקיע – https://dunam.co.il/

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *