הטריק שיחסוך לכם מאות שקלים בחודש החגים

'אקטואליק' ומיזם 'כלכלה בנעלי בית' עם המדריך המלא לחוסך המתחיל, הפוסט העשרים ושניים בסדרה: הטריק שיחסוך לכם מאות שקלים בחודש החגים

קניות לחגים הן הקניות המשמעותיות ביותר בשנה. כל המשפחה מתאספת יחד והצריכה גדלה שבעתיים. במשפחות גדולות ברוכות ילדים התופעה משמעותית עוד יותר. מדובר בקניות שעלותן המצטברת למשפחה מוערכת באלפי שקלים ויותר.

לא רבים יודעים זאת, אך ניתן לחסוך משמעותית בעלות קנייה זו. חיסכון שעשוי להצטבר לכדי מאות שקלים כאשר מדובר במשפחות גדולות. איך נעשה זאת? באמצעות הקדמת הקנייה לחג בשלושה שבועות.

מדי שנה, לקראת החגים מתפרסמים דירוגים מטעם מערכות עיתונים וארגוני צרכנים, אשר מציגים את "סל הקניות הזול ביותר לחג". מדידת המחירים של סל הקניות לחג מתבצעת לרוב כ-20 ימים לפני החג, ובתקופה זו מוזילות רשתות השיווק את מחיריהן באופן משמעותי – מתוך מטרה לנצח בתחרות "הסל הזול ביותר" ולהשתמש בנתון זה לקמפיין שיווקי שישכנע אתכם לערוך את הקנייה דווקא ברשת זו.

עם פרסום הדירוג, המחיר מתעדכן לרוב כלפי מעלה. והסל כבר לא הזול ביותר…

נוסיף על כך את המחסור הקבוע בעופות ובשרים בערבי חגים שמשפיע על מחירי מוצרים אלו, ונגיע למסקנה הברורה כי קנייה מוקדמת לחג עשויה לחסוך לנו מאות שקלים.

בשבוע הבא:

לפצל את הקנייה השבועית או לא?

הצטרפו לאלפים שכבר נהנים מהמיזם "כלכלה בנעלי בית"

  1. באתר אקטואליק – בקטגוריה המיוחדת
  2. בקבוצות וואטסאפ ייעודיות – הנה קישור לאחת מהן
  3. בערוץ הטלגרם החדש – הקליקו להצטרפות
  4. בתיבת הדוא"ל שלכם – נרשמים כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *