מיקי זוהר לדפנה ליאל: "עשית מעשה שלא יעשה". האזינו

מיקי זוהר מודה בראיון סוער לינון מגל ובן כספית: זו הטעות הגדולה של נתניהו: "הוא טעה, היה צריך לטפל בזה הכי מהר שניתן". האזינו

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, שוחח הבוקר (חמישי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM אודות פרישתו של השר זאב אלקין מהליכוד וחבירתו ל"תקווה חדשה" בראשות גדעון סער. זוהר התייחס לטלטלה הפוליטית.

הוא לא היסס להאשים את רה"מ בנימין נתניהו בענין הסחבת במערכת המשפט ואמר "הוא טעה, נתניהו לא פעל נכון מול מערכת המשפט. הוא היה צריך להיות קצת יותר אגרסיבי בעניין הזה, כי היום אנחנו רואים כיצד הגיבוי שנתנו למערכת התהפך עלינו. וכן, היינו צריכים לעשות את התיקונים ועדיין צריכים".

לדבריו, "גדעון לא יכול יותר לחכות. הוא שאף להיות רה"מ ולא יכול היה לחכות ולכן עשה את המהלך. האם המהלך יוביל אותו לראשות הממשלה? חד משמעית לא. אני בטוח שאוטוטו אתם תראו עוד מפלגות שקמות, מפלגות אווירה נקרא להן ותראו כיצד מנדטים רבים זולגים מכיוונו של סער לכיוונן; ואיך הליכוד מצליח להתעצם מחדש ולהחזיר חזרה תומכים רבים שתמכו בו, וגם להביא תומכים חדשים". עוד אמר: "בסוף כפי שאני מכיר את הציבור, ההצבעה היא לא בהכרח רק אמוציונלית".

כמו כן הבהיר כי אי מינויו של סער לשר בממשלה האחרונה נעשה מטעמים מקצועיים: "התקבלה החלטה אסטרטגית שכול השרים שכיהנו בממשלה הקודמת יכהנו גם בממשלה הבאה". בהמשך, התייחס לטענות שהשמיעו סער ואלקין באשר להתנהלותו של נתניהו, שלדבריהם פועל מתוך אינטרסים אישיים, ואמר: "זה כזה מצחיק אומרים שנתניהו דואג לענייניו האישיים. מתי יש לו זמן? הבן אדם מהבוקר עד הערב עובד למען אזרחי ישראל, מביא הישגים חסרי תקדים ברמה בינלאומית, מקדים את העולם בהבאת החיסונים, מתי יש לו זמן לדאוג לענייניו האישיים? אין לו! מה נגיד על אלו שערקו ממפלגת הליכוד בשם האופורטוניזם? אולי אלה דואגים לענייניהם האישיים? "

בהמשך תקף זוהר את הכתבת הבכירה מחדשות 12 דפנה ליאל שדיווחה כי זוהר אמר היום שהחוק הצרפתי יכול להיות טוב, ואמר כי פנה לליאל ואמר לה כי היא עשתה מעשה שלא יעשה "הוציאו את דבריי מהקשרם. אמרתי שנתניהו לא מעוניין בחוק צרפתי, הוא בטוח בחפותו והוא חושב שהוא יוכיח אותה, ואני מאמין שהוא יוכיח אותה, ואני ברמה האישית, ללא קשר לנתניהו, לא נכון להטריד רה"מ בכל מיני חקירות פליליות והאשמות שווא בזמן שהוא מנהל את המדינה".

זוהר בישר בסיום הראיון כי הוא בטוח שיהיה פה צדק פואטי, כל המצביעים שהיום רצים אחוזי אמוק להצביע למפלגות שיכולות אולי להחליף שלטון, כך הם רואים את זה, ימצאו את עצמם בתום הבחירות בעזרת השם עם נתניהו בהנהגת הממשלה ל-4 שנים, עם ממשלה ימנית שתעשה פה רפורמות ושינויים. כשזה יקרה אני חושב שרבים לא ידעו איך לעכל את הסיטואציה הפוליטית החדשה הזאת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *