חלוקת השלל: החרדים קרובים לסיכום על התיקים

המשא ומתן הקואליציוני נמצא בשיאו: בשעה זו נפגשים חברי צוות המשא ומתן של יהדות התורה עם צוותי הליכוד, בפעם השניה בתוך יממה בלבד, ונראה שהצדדים מנסים להגיע להבנות בכל הנושאים, למעט חוק הגיוס

המשא ומתן הקואליציוני נמצא בשיאו: בשעה זו נפגשים חברי צוות המשא ומתן של יהדות התורה עם צוותי הליכוד, בפעם השניה בתוך יממה בלבד, ונראה שהצדדים מנסים להגיע לכלל הבנות בכל הנושאים שעליו דנו בימים האחרונים, למעט חוק הגיוס שעליו טרם הושגה הסכמה בין הרבנים החרדים למפלגת 'ישראל ביתנו' שמתעקשת על הותרת החוק על כנו.

בנוגע לחלוקת התפקידים, לעת עתה, הולך ומסתמן, כי משרד הרווחה יעבור לידי יהדות התורה, לאחר שזו דרשה אחריות על שלושה תיקים. למעט ועדת הכספים ומשרד הבריאות.

פרט נוסף וחשוב לא פחות הוא שהמשרד שעד היום היה נקרא העבודה והרווחה יפוצל, ויהדות התורה תזכה רק במשרד הרווחה, ואילו על משרד הרווחה ימונה שר אחר ממפלגת הליכוד.

בשס לעומת זאת עדיין מתעקשים להחזיק בתיק השיכון, אם כי נראה ששם העניינים מעט יותר מורכבים, אך השיח בין הצדדים קרוב לכדי הסכם, שכן אם לא משרד השיכון בשס יסתפקו במשרד לענייני ירושלים והתפוצות, דבר שמקובל על כל הצדדים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *