לראשונה: אל על תאפשר לבטל טיסות מכל סיבה

רוכשים טיסה בראש שקט: אל על משיקה את שירות 'אל על Protect' – תוספת גמישות לכרטיס הטיסה שתאפשר לבטל את הנסיעה מכל סיבה • השירות החדש ניתן במחיר התחלתי של 19$ בלבד לכרטיס • וגם: למי זה (לא) משתלם?

אל על השיקה השבוע שירות חדש ללקוחותיה – 'אל על Protect'. תוספת גמישות לכרטיס, בעלות של 19$ ליעדים קצרי טווח (עד 6.5 שעות טיסה כולל) ו-29$ עבור יעדים ארוכי טווח.

רכישת השירות החדש אשר אפשרית במועד רכישת כרטיס הטיסה בלבד, מקנה ללקוחות גמישות בתנאי הביטול של כרטיס הטיסה. כך למשל במקרה של ביטול הנסיעה מטעם הלקוח מכל סיבה, 'אל על Protect' יאפשר החזר של מלוא עלות כרטיס הטיסה, לשובר זיכוי עבור רכישה עתידית, ללא דמי ביטול. בנוסף לעלות כרטיס הטיסה, הזיכוי יינתן גם בגין עלות מוצרים נלווים שנרכשו כגון הושבה וכבודה.

ביטול הנסיעה לצורך קבלת השובר יתאפשר עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. ללקוחות FLY CARD והנוסע המתמיד, תתאפשר רכישת השירות גם באמצעות נקודות.

החברה יוצאת עם שירות 'אל על Protect' שיאפשר הזמנת כרטיסי טיסה זמן רב מראש, והכי חשוב-ללא דאגות. לקוח שרכש את תוספת 'אל על Protect' ויבטל את כרטיסו בהתאם לתנאי השירות, יקבל שובר זיכוי שתוקפו עד 31 בדצמבר 2024, וניתן לרכוש באמצעותו טיסות הממריאות עד שנה קדימה מיום מימוש השובר. בנוסף, שובר הזיכוי אינו שמי ומאפשר רכישת כרטיסי טיסה בעבור כל אדם, לפי החלטת הלקוח.

בקשת הביטול וההחזר לשובר תתאפשר באופן דיגיטלי מלא באתר החברה. מימוש השובר יתאפשר בכל עת באמצעות כל סוכני הנסיעות ובאתר אל על.

אל על Protect – למי השירות משתלם?

שירות 'אל על Protect', בדומה לשירותים דומים המוצעים על ידי חברות תעופה בינלאומיות, מהווה פיתרון מושלם עבור נוסעים הנוטים לשנות את לוח הזמנים שלהם ואינם רוכשים כיסוי ביטוחי מתאים המכסה נזקים הנגרמים כתוצאה משינויים אלו. בהתאם לכך, הוא עשוי להוות פיתרון מעולה עבור אנשי עסקים ונושאי משרה בכירים הנתונים לשינויי לו"ז תכופים.

עם זאת, כשמדובר באזרח הפשוט המתכנן את נסיעתו הקרובה לחו"ל, לא בהכרח מדובר בשירות משתלם. זאת מאחר ופוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לרוב החזר כספי מלא (מזומן, לא שובר למימוש בתקופה מוגבלת) כאשר הנסיעה נדחית או מתבטלת בשל אחד מהאירועים המכוסים במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות.

חשוב לציין כי לרוב ביטוח נסיעות לא מכסה על ביטול טיסה מכל סיבה, ועבור כיסוי מהסוג הזה יש לרכוש ביטוח ייעודי הכולל הרחבה כזו. מטבע הדברים ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה יקר משמעותית מביטוח נסיעות רגיל, ולכן לעתים דווקא שירות 'אל על Protect' ייצא המשתלם יותר.

מנכ"ל 'הירשוביץ פתרונות' המובילה את תחום ביטוחי הנסיעות בישראל, חנוך הירשוביץ, מציין בהקשר הזה כי "חשוב מאוד לשים לב לגבולות הכיסוי של ביטוח הנסיעות". לדבריו, "מבוטחים רבים לא ערים לכך שביטוח הנסיעות מגביל את סכום ההחזר, וככל שישנו צורך בכיסוי רחב יותר על המבוטח לפנות לצורך התאמת הביטוח לצרכיו ובחינת החלופות בחברות הביטוח האחרות".

חנוך הירשוביץ (צילום: באדיבות הירשוביץ פתרונות)

מתי משתלם לטוס 'אל על'?

הישראלים אוהבים להרגיש בבית, ולכן נוטים לתעדף את חברת התעופה הלאומית. אך לצד השיקול הזה, בחירת חברת התעופה איתה נטוס בפעם הבאה משתנה בהתאם לשיקולים רבים נוספים: מחיר הטיסה, גודל הכבודה המותרת, שעת הטיסה, מרווח לרגליים בין מושב למושב ועוד.

על מנת לדעת מתי הטיסה עם 'אל על' היא משתלמת ביותר, ניתן להשוות בין מעל 1,200 חברות תעופה הנסרקות בכל רגע נתון על ידי מנוע השוואת מחירי הטיסות הפופולרי "קליק אנד פליי".

באמצעות המסננים החכמים ויכולות המיון החדשניות של אתר "קליק אנד פליי" תוכלו למצוא את הטיסה המשתלמת ביותר – בקליק אחד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *