מי קבע שחייבים לשלם ריבית?

'אקטואליק' ומיזם 'כלכלה בנעלי בית' עם המדריך המלא לחוסך המתחיל, הפוסט הארבעה עשר בסדרה: איך אפשר להשיג הלוואות ללא ריבית ומה ההלוואות הזולות ביותר?

כשהיוקר מאמיר, המדד עולה ורק השכר נשאר בשלו – ההכנסה הפנויה שלנו מצטמצמת משמעותית. חלק מאתנו כבר מזמן באוברדרפט. ולפעמים, אין מנוס מנטילת הלוואה. אבל זה ממש לא אומר שאנו צריכים לשלם ריביות של שוק אפור!

יועצי המימון של 'הירשוביץ פתרונות' עם 4 הצעות שיאפשרו לכם לקבל הלוואה משתלמת יותר:

אם יש לכם כעת הלוואה יקרה יותר, בדקו אפשרות למחזור את ההלוואה הישנה בהלוואה חדשה וזולה יותר. זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף.

1. עוגן כלכלי – לא רבים יודעים, אך בישראל פועלת עמותה המעניקה מגוון אפשרויות מימון ליחידים, משפחות ואפילו עסקים קטנים ובינוניים ללא ריבית, ללא הצמדה ואפילו ללא עמלת פירעון מוקדם. עמותת עוגן מציעה מגוון רחב של הלוואות לעומדים בקריטריונים, וכן הלוואות חברתיות באמצעות קרן P2P שהיא מנהלת. בתקופות משבר זו ללא ספק האפשרות הטובה ביותר שיש.

2. הכסף שלא ידענו שיש לנו – לכל אחד מאתנו חסכונות צבורים במגוון רחב של מכשירים פיננסיים ופוליסות ביטוח. החל מפנסיה והשתלמות ועד לחסכונות פרט. בתהליך קצר יחסית באפשרותנו לשעבד את החיסכון להלוואה שנקבל בתנאים של ריבית פריים בלבד (בעיגול קל כלפי מעלה ולעתים אפילו מטה).

3. הנכס שלנו שווה משהו – הלוואת משכנתא לא בדיוק נחשבת להלוואה זולה בימים אלה, אך היא עדיין נוחה משמעותית מהחלופות בשוק. כשיש נכס שמשועבד להלוואה הסיכון קטן ולכן נשלם פחות. קוראים לזה "משכנתא לכל מטרה" ויועצי המשכנתאות שלנו יכולים לפרט על כך.

4. הלוואות חברתיות – כשאין צורך בהוצאות כוח אדם, משאבים ובירוקרטיות מיותרות, מימון למשרדים מפוארים, סניפים יוקרתיים, משכורות ובונוסים שמנים – הריבית של בלנדר הלוואות היא אטרקטיבית יותר מזו של חברות האשראי. תהליך בקשת ההלוואה קל יחסית ומדריך מקיף בנושא תמצאו באתר שלנו.

יש לכם עוד רעיון להלוואה משתלמת? ספרו לנו!

בשבוע הבא:

מדוע וכיצד כדאי למחזר הלוואה?

 

שוטף פלוס

הצטרפו לאלפים שכבר נהנים מהמיזם "כלכלה בנעלי בית"

  1. באתר אקטואליק – בקטגוריה המיוחדת
  2. בקבוצות וואטסאפ ייעודיות – הנה קישור לאחת מהן
  3. בערוץ הטלגרם החדש – הקליקו להצטרפות
  4. בתיבת הדוא"ל שלכם – נרשמים כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *