למעלה מאלף משרות הייטק מחכות למילואימניקים ביריד תעסוקה בבורסה

עמותת מילואים-טק יזמה את היריד בו ישתתפו כ־20 חברות גדולות במשק, בהן: אנבידיה, וויקס, ג'נרל מוטורס, נאייקס, קונקטים ועוד

על־אף שהמלחמה עדיין לא הסתיימה, וגם לא נראית ככזו שעומדת להסתיים בקרוב, מאות אלפי מילואמניקים כבר חזרו לשוק העבודה אחרי שירות מילואים ממושך. מהם שנתקלו בקשיים בחזרה לשוק העבודה, אם כתוצאה מפיטורים וצמצומים בחברות ההייטק ואם מרצון אישי לבצע שינוי.

יריד תעסוקה מיוחד, שיתקיים ביום חמישי י' בניסן (ה־18 באפריל למניינם) בבורסה לניירות ערך בתל אביב, יפגיש בין חברות הייטק שמחפשות כוח אדם איכותי, לכאלף אנשי מילואים שמחפשים עבודה.

ביריד יוכלו המילואימניקים המשתתפים לקבל משוב והצעות לשיפור קורות החיים מצוות הגיוס של Wix, עזרה בתהליכים קיימים ותובנות גיוס מאנשי מקצוע, וצילומים מקצועיים עבור פרופיל ה־LinkedIn שלהם. כל זה על־מנת להעניק להם כלים אפקטיביים לחיפוש עבודה.

את יריד התעסוקה יזמו שלושה צעירים: שי גואל ותומר ביטון שחברו לאריק כהן. "זה המעט שיכולנו לעשות עבור אותם אנשים איכותיים שבזכותם אנחנו כאן. מדובר באמת באנשים טובים שצריכים להיות בעמדות מפתח", אמר גואל. ההשתתפות של החברות ומחפשי העבודה – ללא תשלום.

החברות שייקחו חלק ביריד מגיעות ממגוון תחומים בהייטק כמו שבבים, פינטק, תוכנה, אוטו-טק ועוד. ביריד ישתתפו חברות הייטק גלובליות לצד ישראליות, חברות גדולות וציבוריות לצד סטרטאפים, בין המשתתפות:General Motors, Wix, Nvidia, NAYAX Akamai, Upwind, Exodigo, Checkmarx, Connecteam, Papapya Global, Matrix, IVA ועוד.

עד כה פורסם היריד ברשתות החברתיות ובקבוצות מילואימניקים וזכה להיענות מסחררת, כשבתוך פחות מ־12 שעות נרשמו מעל 800 מילואימניקים. על פי ניתוח הנרשמים עד כה, עולה כי 58% מהם בעלי ניסיון של בין 2-5 שנים, 50% מהם מגיעים עם רקע טכנולוגי או מוצרי ול־25% מהם רקע בעולמות של שיווק-מכירות, אופרציה ופיתוח עסקי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *