טסים לדרום אפריקה? נבחרת פספורטכארד עם טיפים שווים

הנבחרת של ענקית ביטוח הנסיעות אשר מובילה את תחום ביטוחי הנסיעות בישראל – פספורטכארד – יצאו לדרום אפריקה וחזרו עם סדרת וידיאו ששווה לצפות בה עד הסוף לפני תכנון הטיול

הנבחרת של פספורטכארד יצאה לטיול ממושך בדרום אפריקה וחזרה עם מגוון רחב של טיפים למטייל הישראלי אשר בוחר לטוס לדרום אפריקה.

בסדרת וידיאו חדשה מבית היוצר של מחלקת הדיגיטל הבטוחה בעולם, מספקים שגרירי פספורטכארד מידע מקיף לכל מי שמתכנן טיול לדרום אפריקה.

בפרק הראשון תקבלו סקירה על הר השולחן – אחד מהאייקונים הכי גדולים של קייפטאון, אשר נבחר לאחד משבעת פלאי התבל. "הביקו בהר השולחן חובה", נאמר במדריך המצולם.

משם ממשיכה הנבחרת למלון "The Winchester" המרהיב, אשר לו סגנון עיצוב ויקטוריאני כיאה למיקום שלו בשכונה היוקרתית של קייפטאון.

מיד לאחר מכן מדלג הנבחרת למסע היכרות עם בעלי החיים הפראיים של דרום אפריקה – פינגווינים וכלבי ים – וריקוד עם המקומיים על החוף זה מאסט."אל תגעו בפינגווינים", מזהירים בסרטון. הם נושכים.

את השכונה המלזית ששימשה בעבר למגורי עבדים גם תראו במדריך פספורטכארד לדרום אפריקה. היום היא מהווה יעד מושך לתיירים מכל העולם.

קייפטאון נחשבת לאחת הערים היפות בעולם, ולכן כמה צפוי שהפרק הראשון בסדרה יסתיים בסיור אווירי עם מסוק בשמי קייפטאון.

בפרק השני בסדרה משתף הנבחרת תיעוד מרהיב מהזריחה בהר השולחן, לוקח אתכם לסיור באחד מחופי הגלישה הכי שווים בקייפטאון, נוסע ליקב פסטורלי במיוחד בדרך היין ומגלה איזו מסעדה תלמד אתכם לתופף…

טסים לדרום אפריקה עם פספורטכארד

אם הגעתם עד לכאן, אז אתם כנראה ממש חמים על היעד הזה. ובכן, לפני שנמשיך לפרק השלישי בסדרה, חשוב שתדעו שטיסה לדרום אפריקה לא יכולה להמריא לפני שהצטיידתם עם הכרטיס האדום של פספורטכארד.

ביטוח נסיעות של פספורטכארד אפשר לרכוש אונליין בקישור הזה, אבל הטיפ שלנו זה ללכת על ביטוח נסיעות בהתאמה אישית. ב'הירשוביץ פתרונות' תוכלו ליהנות מהשירות הזה ללא תוספת תשלום. הקליקו כאן לביטוח נסיעות מותאם אישית.

על מנת לחסוך במחירי הטיסות תוכלו כמובן להשתמש במנועים חכמים אשר מאפשרים השוואת מחירי טיסות לדרום אפריקה. מנוע החיפוש שמצאנו בו את הדילים המשתלמים ביותר לדרום אפריקה הוא זה שנמצא באתר "קליק אנד פליי".

האתר מציע גם מגוון רחב מאוד של מלונות בקייפטאון. שווה בדיקה.

בפרק השלישי נכנס הנבחרת של פספורטכארד אל הספארי הענק של דרום אפריקה – למפגש LIVE עם פילים, ג'ירפות ולא רק.

ואיך אפשר להמריא לפני רכיבה על אופני אקטסרים בדיונות חול? רק אל תשכחו לרכוש גם כיסוי ספורט אתגרי.

נסיעה טובה ומהנה!

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *