מחממים את הבית: הטיפים והעצות שאתם חייבים להכיר

מור מוסקוביץ מחברת ברימאג מציג את החידושים, המגמות והפתרונות לחימום הבית – ויש לו כמובן טיפים ועצות לדרך מהירה, בטוחה ויעילה בשמירה על חום הבית, וחיסכון בחשמל

החורף כבר כאן וחודשי דצמבר – מרץ נרשמים כסוערים, גשומים וקרים במיוחד! אז לפני שמפעילים את אמצעי החימום השונים, מומלץ לדעת מה החידושים בתחום, ומה היתרונות של כל מכשיר חימום, איזה מהם בטוח, נעים, חסכוני ואפקטיבי לחורף הישראלי.

מור מוסקוביץ, מנהל תחום בחברת ברימאג מסביר כי "המגמה הבולטת בשוק מוצרי החימום מצביעה על מעבר חד לחימום באמצעות מזגנים, רדיאטורים ומפזרי חום". מחירי מכשירי חימום ביתיים סטנדרטיים נעים בממוצע החל מ 89 ₪ ל ועד כ 1,499 ₪ .

לדברי מוסקוביץ: "הרדיאטורים, הנחשבים לאמצעי החימום הבטיחותיים ביותר, מיועדים לחימום כל חדרי הבית וחללים בגדלים שונים כסלון, פינת אוכל וכו. כיום ניתן להשיג רדיאטורים מעוצבים שיתאימו לחלל בו הוא מוצב כרהיט ולא רק כמכשיר חימום פונקציונלי. הרדיאטורים מצוידים במנגנונים נגד קפאון, המתחילים לפעול אוטומטית בטמפרטורה של 5 מעלות ובמשטח הקרנה גדול המבטיח זרימת אוויר מהירה יותר ומבטיח פיזור חום בצורה אחידה.

טיפים ועצות לדרך מהירה, בטוחה ויעילה לחימום הבית

מוסקוביץ משתף עם הציבור מספר טיפים ועצות לדרך מהירה, בטוחה ויעילה בשמירה על חום הבית, באדיבות ברימאג:

1. בטיחות- מעל הכול! בחרו במכשיר שאינו מסוכן לילדים ולא לבע"ח.

2. בדקו את פתחי הבית (דלתות, חלונות), בידוד יכול לחסוך חלק נכבד מהוצאות החימום של הבית.

3. 22 מעלות זוהי הטמפרטורה המומלצת לחימום חלל הבית.

4. תתחילו לבשל- לבישול אפקט חימום טבעי ונעים.

5. הכניסו שטיחים לבית, גם יוסיף לעיצוב וגם יעזור לחימום הבית.

6. אם כבר החלטתם לקנות מכשיר חימום, אז החליטו מה הייעוד: חדר ילדים, סלון, מקלחת – לכל חלל מתאים אמצעי חימום אחר.

7. צריכת החשמל- "הזול לפעמים עולה ביוקר", בדקו מהי צריכת החשמל של מכשיר החימום.

8. אמינות- מכשיר חימום טוב צריך להיות תקין, לכן בדקו אמינות ודאגו שאתם רוכשים מכשיר של חברה ידועה, בעלת שם ובדקו שלמוצר יש אחריות יבואן רשמי.

9. רדיאטור מתקרר במשך זמן רב יותר. בשביל לנצל את האנרגיה בצורה המרבית, לאחר שהרדיאטור מתחמם אפשר לכבותו (לא בסמוך ליציאה מהבית) ולהמשיך ליהנות מהחום שהוא מפיץ עד שהוא מתקרר.

10. חדר סגור יותר ימנע בריחת אוויר חם. לכן יש לסגור את חלונות הבית ואת דלתות החדרים שאין צורך לחמם. אם יש לכם חלונות גדולים, מומלץ להשתמש בחלונות כפולים. בנוסף, יש לאטום את החריצים שבין החלון למשקוף ובין גוף הדלת לסף.

11. אין להניח ישירות על הרדיאטור בגדים לייבוש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *