למה חשוב לשכור עורך דין לפני קניית דירה?

קונים דירה? זה למה חשוב שלא תעשו את התהליך הזה לבדכם – אלא רק בליווי צמוד של עורכי דין מקצועיים המבינים היטב בתחום המקרקעין

בשעה טובה הגעתם לרגע בו אתם מוכרים את הדירה שלכם או רוכשים דירה חדשה. ללא ספק זהו רגע מרגש! יחד עם זאת, חשוב שלא תעשו את התהליך הזה לבדכם אלא תהיו מלווים בעורכי דין מקצועיים המבינים היטב בתחום. כאשר יש לכם ליווי מקצועי כל תהליך של מכירת הדירה או של רכישה של דירה חדשה יוכל פשוט להיראות אחרת, וגם להסתיים באופן משביע רצון לשני הצדדים.

תפקידו של עורך דין קניית דירה

כאשר אתם שוכרים עורך דין המתמחה בייצוג של קניית דירה חשוב לדעת מהו התפקיד העיקרי שלו, ומה הוא למעשה יכול לעשות למענכם על מנת שהתהליך יהיה קל יותר:

  • קבלה של אישורי מס – עורך הדין ידאג לקבל את כל האישורים שאתם צריכים מרשויות המס לצורך רישום הדירה, על שם הרוכשים.
  • תצהיר לצורך מיסוי מקרקעין – הצהרה בכתב על תצהיר מיסוי מקרקעין המעניק עדות לדיווח העסקה באופן הנדרש אל רשות המיסים.
  • מסמכי הבית המשותף ונסח טאבו – רישום בטאבו הוא למעשה רישום בלשכת רישום מקרקעין. בדיקה של נסח טאבו ובדיקה של מסמכי הבית המשותף הם מסמכים שעורכי הדין מזמינים ובודקים היטב ובאופן מדוקדק לפני חתימה על חוזה מכירה או חוזה רכישה.
  • ביצוע ובדיקה של ייפוי כוח – ייפוי כוח הוא למעשה מסמך משפטי שמעניק לאדם אחר את הסמכות לפעול בשמכם. במקרה זה, חשוב שיהיה ייפוי כוח בלתי חוזר אל עורך הדין ששכרתם לצורך העברה של זכויות הדירה על שם הרוכש לאחר שהרוכש שילם את התמורה המלאה למוכר הדירה.
  • רישום של משכנתא – המשכנתא היא בעצם ההלוואה שהבנקים נותנים לרוכשי הדירה והיא חייבת להירשם בטאבו בזמן שבו נרשמות הזכויות. אם מדובר בעסקה שהינה יד שניה, חשוב שתהיה אזהרה לטובת הבנק המאפשר את המשכנתא. כך הכספים לקונה ישוחררו. מסמך ההתחייבות הזה מוכר בחוק ומחייב בדיקה מדוקדקת של עורך הדין לפני החתימה עליו.

עורך דין מוסמך לרכישה או מכירה של דירה יכול לחסוך לכם בהוצאות כלכליות

עורכי דין העוסקים במקרקעין מתמצאים בתהליך של מיסוי מקרקעין ומסייעים ללקוחות לפעול באופן חופשי וזאת במסגרת החוק כמובן. משרד עורכי הדין רונאל שווגר ושות'  והצוות המקצועי והמשפטי במשרדו פועלים באופן מקצועי וברמה גבוהה בכל תחום הנדל"ן גם בעסקאות מול רשות מקרקעי ישראל, מיסוי מקרקעין, עסקאות של תכנון בניה, טיפול בחוזי בניה וליווי של עסקאות רכישה ומכירה של דירות.

כאשר אם נמצאים בתהליך של מכירת דירה או רכישת דירה חשוב שתהיו מלווים בידיים המקצועיות והטובות ביותר. משרד עורכי דין מקצועי ידע להעניק לכם את הליווי המקצועי הנכון, בהתאמה אישית אליכם, תוך הכלה, אדיבות וסבלנות. כי אחרי הכל, אתם מפקידים בידי אנשי המקצוע את המקום הבטוח שלכם, כולנו יודעים שאין כמו בבית כאשר אתם בידיים הטובות ביותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *