הדיו במדפסת החדשה של אפסון מספיק לעד 2,300 תמונות איכותיות

בעידן בו יותר ויותר אנשים מעדיפים להדפיס את התמונות שלהם בבית, אפסון משיקה את ה־ L8160 עם מיכלי דיו נדיבים במיוחד

אפסון מציגה את ה־Eco Tank L8160, מדפסת אידיאלית לתמונות. המדפסת יכולה להדפיס תמונות A4 באיכות גבוהה ובנוסף, אף יכולה להדפיס ישירות על תקליטורי CD/DVD מתאימים. המגש האחורי שלה מתאים למדיה מיוחדת, כמו ניירות לעבודות אומנות. מגש הזנת הנייר הישרה מאפשרת להדפיס על מדיה בעובי של עד 1.3 מ"מ ועד אורך של 2 מטרים.

זו מדפסת שמיועדת לשוחרי אמנות, למשרדי עיצוב קטנים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות המצולמים שלו. המדפסת מפגינה צריכת אנרגיה מופחתת במיוחד והדיו המסופק מראש יחד עם המדפסת בקנייה הראשונה מספיק לעד 2,300 תמונות איכותיות.

בדומה למדפסות אחרות של אפסון, גם ה־L8160 עושה שימוש בבקבוקי דיו בשישה צבעים והעובדה שהצבעים נמצאים במיכלים נפרדים, מונעת החלפת מחסניות דיו לעיתים תכופות וחוסכת אלפי שקלים. באפסון טוענים כי הדיו לא מצטיין רק בחסכון, אלא גם מפיק תמונות איכותיות שמחזיקות מעמד זמן רב כמו גם תמונות חדות במיוחד בשחור־לבן.

המדפסת מצויידת כמו כל אחיותיה לסדרה, בטכנולוגיית Micro Piezo שמאפשרת הדפסה עקבית במהירות גבוהה עם צריכת אנרגיה מופחתת במיוחד. ניתן גם להדפיס, להעתיק ולסרוק מסמכים ישירות מהטלפון או הטאבלט, או להדפיס מכרטיסי SD וכונני פלאש. היא מצוידת בקישוריות Wi-Fi מלאה, Wi-Fi Direct ו־Ethernet. מחירה לא זול במיוחד והוא נע סביב 2,900 שקלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *