סמסונג השיקה ליין מתקפל חדש • סקירה

סדרת Galaxy Z מספקת חווית קיפול משודרגת באמצעות Flex Hinge חדש לעיצוב מאוזן, ומצלמת FlexCam מתקדמת המעניקה חווית צילום מקצועית • ומתי תוכלו לרכוש את Samsung Galaxy Z Flip 5 ו-Galaxy Z Fold 5 בישראל?

סמסונג הכריזה בסוף השבוע על הדור החמישי של מכשירי Galaxy המתקפלים: Galaxy Z Flip 5 ו-Galaxy Z Fold 5. סדרת המתקפלים מבית סמסונג מציעה חוויות ייחודיות לכל משתמש באמצעות עיצובים אלגנטיים וקומפקטיים, ביצועים מתקדמים וכן מגוון של אפשרויות המותאמות באופן אישי.

ה-Flex Hinge החדש מאפשר את חוויית הקיפול, תוך שהוא מציע עיצוב מאוזן, פרימיום וסולידי. בגזרת הצילום, סדרת המכשירים המתקפליםSamsung Galaxy Z מציגה מצלמה עם יכולות מתקדמות כמו FlexCam המאפשרות צילום מזוויות יצירתיות. כמו כן, סדרת Samsung Galaxy Z מאפשרת ביצועים חזקים וסוללה אופטימלית המופעלת על ידי המעבד העדכני ביותר.

Galaxy Z Flip 5

מכשיר מתקדם המאפשר ביטוי עצמי בגודל שמתאים לכל כיס: ה-Galaxy Z Flip 5 מספק חוויה ייחודית ממכשיר בגודל כיס שאחת ממטרותיו היא ביטוי עצמי של המשתמש.

ה-Flex Window החדש, גדול פי 3.78 מהדור הקודם ומציע מגוון רחב של יכולות קיימות וחדשות. הוא מספק אפשרויות נוספות להתאמה אישית, כולל שעונים אינפורמטיביים וגרפיים שיכולים להתאים לעיצוב הפנים של משתמשי סדרת ה-Galaxy Watch 6 ושלל מסגרות מסוגננות.

ה-Galaxy Z Flip 5 מציע אפשרויות שימוש רבות, גם כאשר הוא סגור. מה-Flex Window, המעניק גישה מהירה ופשוטה למידע שימושי, דרך וידג'טים, המאפשרים למשתמשים לבדוק את מזג האוויר, לשלוט בהשמעת מוזיקה ולהאזין למוזיקה האהובה עליהם באמצעות Media Controller ועד קבלת עדכונים על שוק המניות העולמי עם הווידג'ט Google Finance. עם עיצוב מתקדם, Galaxy Z Flip 5 מציע גם את חוויית המצלמה המגוונת ביותר של Samsung Galaxy. הודות ל Flex Window הגדול יותר ניתן מעתה לצלם סלפי באיכות גבוהה יותר ובאמצעות FlexCam יכולים המשתמשים לצלם תמונות ברמה גבוהה מזוויות יצירתיות ללא שימוש בידיים. מצב Flex Mode מאפשר להציג ולערוך צילומים באופן מהיר ופשוט

ה-Galaxy Z Flip 5 מוסיף שיפורי פתרונות המבוססים בינה מלאכותית לחוויית המצלמה העוצמתית, ומחייה כל תמונה. המשתמשים יזכו לתמונות איכותיות גם בתאורה חלשה, עם יכולות Nightography משופרות הממטבות תמונות וסרטונים בתנאי תאורה סביבתיים. אלגוריתם עיבוד אותות תמונה (ISP) המופעל על ידי AI מתקן כל רעש ויזואלי תוך שיפור הפרטים וגוון הצבע. אפילו מרחוק, התמונות ברורות יותר עם הזום הדיגיטלי 10X.

Galaxy Z Fold 5

פרודוקטיביות אולטימטיבית עם מסך גדול במיוחד: המכשיר מציע מסך רחב וסוללה עמידה לאורך זמן בקיפול דק וקל. ה-Galaxy Z Fold 5 קל לנשיאה לכל מקום, תוך שהוא מספק את הביצועים החזקים ביותר בסדרת ה-Galaxy Z.

ה-Galaxy Z Fold היה למכשיר הראשון שיצר שינוי מהותי ברמת הפרודוקטיביות שאפשר למשתמשיו באמצעות חוויית מסך חזקה וגדולה, עם מגוון רחב של תכונות כולל סרגל משימות, שימוש עם יישומים מצד שלישי.

המסך הראשי בגודל 7.6 אינץ', שעוזר למשתמשים לעשות יותר תוך כדי תנועה, מספק צפייה רחבה וללא הפרעות כך שמשתמשים יכולים ליהנות מצפייה בסרט לאורך או לרוחב. בנוסף, בהירות שיא גדלה ביותר מ-30%, עד 1750 nits, לחוויית צפייה אופטימלית בחוץ אפילו בתנאים של אור שמש בהיר.

פלטפורמת Snapdragon® 8 מדור 2 Mobile for Galaxy מספקת למשתמשים חוויית משחק כוללת על מסך הסמארטפון הגדול ביותר של Galaxy, משפרת את הגרפיקה ומשתמשת בבינה מלאכותית כדי לאפשר משחק דינמי ופונקציונליות בריבוי משחקים. ה-Galaxy Z Fold 5 מסוגל להתמודד עם רצף ארוך של הפעלת משחקים, זאת באמצעות מערכת הקירור המתקדמת שלו המפזרת חום בצורה חכמה יותר, עם פיגור מופחת וללא ירידה בביצועים.

Galaxy Z Fold 5 (צילום: סמסונג)

דואגים להשפעה חיובית על כדור הארץ

סמסונג ממשיכה להראות התקדמות לקראת החזון הסביבתי של החברה ולהאיץ פעולות המסייעות בהשגת יעדיה, כולל הגעה לפליטת פחמן אפסית נטו עד סוף שנת 2030 בחטיבת Device eXperience.

מכשירי Galaxy Z Flip 5 ו-Fold5 כוללים מגוון רחב יותר של חומרים ממוחזרים בהשוואה לדורות הקודמים שלהם, לרבות זכוכית ואלומיניום ממוחזרים לפני שימוש ופלסטיק ממוחזר לאחר שימוש, שמקורם ברשתות דיג, חביות מים ובקבוקי PET שהושלכו. אפילו הנייר ממנו עשויה קופסת האריזה עשוי מחומר ממוחזר לחלוטין.

חידושים אלה תוכננו במכוון לאריכות ימים אופטימלית. כל מכשיר מגיע עם חמש שנים של עדכוני אבטחה וארבעה דורות של שדרוגי מערכת ההפעלה, שעוזרים להאריך את מחזור חיי המוצר.

תאריכי השקה בישראל

מכשירי ה-Galaxy Z Flip 5 ו-Galaxy Z Fold 5 יהיו זמינים להזמנה מראש בחנויות המורשות החל מה-26 ביולי, כאשר ההשקה בישראל תחל ב-17 באוגוסט. הלקוחות יוכלו להנות מהנחות מיוחדות או מהטבות במהלך תקופת הפרי אורדר. כמו גם, הרוכשים בהזמנה מוקדמת יוכלו לקבל את הזמנתם החל מתאריך ה-11 באוגוסט.

Galaxy Z Flip 5 מאפשר למשתמשים לבטא את עצמם במגוון צבעים הכוללים מנטה, גרפיט, קרם ולבנדר, וכן מגוון אביזרים הכוללים נרתיק גאדג'ט שקוף, נרתיק עור אקולוגי, כיסוי סיליקון קל לנשיאה עם טבעת ליצירת מראה מותאם אישית.

ערכת Flipsuit עם כרטיס NFC הניתן להחלפה זמינה למשתמשים, כך שתהיה להם האפשרות להתאים את עיצוב ה-Flex Window ועיצוב המארז באופן אישי.

Galaxy Z Fold 5 זמין בצבעים פנטום שחור, כחול קרח וקרם, יחד עם מגוון מארזים המציעים פרקטיות וסטייל כולל נרתיק Slim S Pen, נרתיק גאדג'ט שקוף, נרתיק עור אקולוגי ונרתיק עומד עם רצועה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *