לפצל את הקנייה השבועית או לא?

'אקטואליק' ומיזם 'כלכלה בנעלי בית' עם המדריך המלא לחוסך המתחיל, הפוסט העשרים ושלושה בסדרה: לפצל את הקנייה השבועית או לא?

צרכנים ממוקדי מטרה לחסוך בהוצאות השוטפות, סבורים כי פיצול הקנייה השבועית הוא הצעד המתבקש והמובן מאליו. כל רשת מבקשת ללכוד את הצרכן באמצעות הוזלות משמעותיות, וכל אחת עושה את זה בתחום אחר. בזמן שרשת אחת זולה במוצרי ניקיון, השנייה מציעה הנחות במחלקת הבשר ואילו השלישית מציעה הנחות במקררי החלב. 

פיצול כזה נראה כמו שיטה מוצלחת לחיסכון משמעותי בעלות הקנייה השבועית, אך לא לוקחת בחשבון "עלויות" משמעותיות אחרות: זמן הבדיקה מה זול והיכן, הנסיעות לכל אחת מהרשתות, המשלוח של כל קנייה בנפרד, הכוכביות שיש לכל הנחה או מבצע ועוד.

ברוב המקרים לא נכון לפצל את הקנייה השבועית, אלא לרכוש הכל במקום אחד ובקנייה אחת – גם אם היא נראית מעט יקרה יותר. 

יוצאות מן הכלל משפחות גדולות אשר צורכות כמויות גדולות מכל מוצר. עבורן עשוי להשתלם פיצול הקנייה, מאחר ופערי המחירים מכסים על כאב הראש והעלויות מסביב – והופכות את הפיצול למשתלם.

בשבוע הבא:

מה כל כך גרוע ב"השלמות"?

הצטרפו לאלפים שכבר נהנים מהמיזם "כלכלה בנעלי בית"

  1. באתר אקטואליק – בקטגוריה המיוחדת
  2. בקבוצות וואטסאפ ייעודיות – הנה קישור לאחת מהן
  3. בערוץ הטלגרם החדש – הקליקו להצטרפות
  4. בתיבת הדוא"ל שלכם – נרשמים כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *