שתי קבוצות ממרכזי הפיתוח של PTC בישראל זכו בתחרות חדשנות

גם את קונספט התחרות שנערכת זו השנה השלישית בקרב כאלף עובדי חברת התוכנה ברחבי העולם, הגה ישראלי

שתי קבוצות ממרכזי הפיתוח של PTC בישראל זכו בפרס ה־Innovation Impact Award במסגרת תוכנית חדשנות בינלאומית.

חברת התוכנה האמריקאית PTC מעסיקה מאות עובדים בישראל בשני מרכזי פיתוח ומחקר. אחד בחיפה ואחד בהרצליה. זה שבחיפה שוכן בטכניון ומשמש כמרכז המחקר הראשי של החברה העולמית. החברה שבסיסה בבוסטון, נסחרת בנאסדק ונכללת באינדקס S&P 500. הטכנולוגיה שלה מסייעת לחברות בכל העולם לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן. ברשימת הלקוחות שלה אפשר למצוא ענקיות ייצור וטכנולוגיה כמו נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה ומוטורולה.

בתחרות שפועלת כבר שלוש שנים השתתפו קרוב לאלף עובדים במרכזי הפיתוח של החברה מכל העולם והוצגו בה למעלה משבעים פרויקטים. בכל שנה בה פועלת התחרות מוענקים פרסים למספר קבוצות מכל העולם שפיתחו את הפרויקט שהוא בעל ההשפעה העסקית המשמעותית ביותר.

כאמור, שתי קבוצות ישראליות זכו השנה בפרס. שתיהן בפרס על חדשנות. בפרס על חדשנות המוצר הטוב ביותר זכתה קבוצה מעורבת של מפתחים מישראל ומהודו. קבוצה נוספת ממרכז הפיתוח של החברה בהרצליה זכתה בםרס החדשנות על פיתוח עוזר אישי בתוך תוכנת Creo (תכנון בעזרת מחשב) של החברה. העוזר האישי מסייע למשתמש לפתור תקלות ולהשלים משימות.

זיו בלפר, מנכ"ל PTC ישראל אמר בעקבות הזכייה כי "התחרות נועדה על־מנת להעצים את עובדינו לחשוב אחרת ולטפח תרבות ארגונית של חדשנות. במהלך פיתוח הקונספט העובדים חוקרים ויוזמים רעיונות חדשים. רעיונות שלא היינו מגיעים אליהם בשגרה העבודה הרגילה שלנו. הם עושים זאת תוך שיתוף פעולה עם עמיתים ברחבי הארגון. התוכנית העולמית היא ביוזמה והובלה של מרכז המחקר הישראלי בהובלתו של בן שני, סמנכ"ל טכנולוגיות במרכז המחקר והפיתוח שלנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *