גביית חובות – כך תעשו זאת נכון • מדריך

ישנם אלו שיכולים תוך מספר ימים של תהליך גבייה לקבל את כספם בחזרה, וישנם אלו שתוך חודשים, או אפילו שנים יזכו לראות את הכספים שלהם בחזרה. הדבר החשוב ביותר הוא לא לנסות לעשות הליך גבייה לבדכם

כאשר מדובר על כספים, הדבר הראשון שאנשים שחייבים להם כספים שואלים היא תוך כמה זמן הם יכולים כבר להיות רגועים ולקבל את הכסף שלהם בחזרה וזוהי שאלה לגיטימית מאד. הבעיה היא, שהתשובה היא לא חלקה וברורה.

ישנם אלו שיכולים תוך מספר ימים של תהליך גבייה לקבל את כספם בחזרה, וישנם אלו שתוך חודשים, או אפילו שנים יזכו לראות את הכספים שלהם בחזרה. הדבר החשוב ביותר הוא לא לנסות לעשות הליך גבייה לבדכם, אלא כן להיות מלווים באנשי מקצוע שהינם למעשה עורכי דין העוסקים בתחום הגבייה.

איך נעשית גביית חובות מקצועית?

גביית חוב באופן יעיל ומהיר נעשית במהירות על מנת שלא לעכב יותר מדי את התהליך ועל מנת שהאנשים להם חייבים כספים יוכלו לסיים את התקופה הזאת בחייהם. ישנם שני סוגים עיקריים של גבייה שחשוב להכיר:

  1. גבייה של צ'קים חוזרים – עורך דין גביית חובות מיומן המכיר היטב את התחום יוכל לסייע לכם בסיטואציה בה המחאה חזרה ויש לגבות את סכום החוב של ההמחאה. לעורכי הדין בתחום זה יש את המיומנות המתאימה לאתר אנשים שנתנו המחאות ללא כיסוי, ולהעניק ייצוג משפטי ראוי עד לגביית החוב.
  2. איתור של חייבים נעלמים – לא מעט אנשים להם חייבים כספים נתקלים בסיטואציה בה אותם חייבים נעלמים ואין דרך לקבל את הכספים הללו בחזרה. חשוב לפנות לעורכי דין העוסקים בתחום של גביית חובות על מנת שאפשר יהיה לנקוט בצעדים חריפים משפטיים המאפשרים איתור החייבים, ומעבר לכך, גביית החובות כראוי.

איך פועל תהליך גבייה באמצעות עורך דין?

 עורכי דין העוסקים בגבייה של חובות משתמשים בכמה כלים משפטיים מקצועיים על מנת לייצג את הלקוחות שלהם, וביניהם:

  • שליחה של מכתבי התראה – מכתב התראה הוא למעשה מכתב ששולחים אל בעלי החובות על מנת להתריע לפני תהליך משפטי מורכב. המכתבים כוללים את כל המידע על החוב כולל קרן החוב, ריביות, למי החוב ואף מאפשרים מספר ימים מוקצב של אפשרות לתשלום לפני נקיטת הליך משפטי זה או אחר.
  • ניהול הליכים משפטיים – אם בעל החוב מסרב לשלם לכם גם לאחר קבלת מכתב ההתראה חשוב לפנות לתהליך משפטי מקצועי. במסגרת התהליך הזה עורכי הדין יסייעו לכם להוכיח את הטענות שלכם בבית המשפט לצורך השבת כספכם במהרה.

גביית חוב היא תהליך לא פשוט, שעלול להיות מייגע, ארוך ומייאש. אך אם אתם מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, תוכלו לזרז את התהליך ולהשיב את כספכם בחזרה אליכם. עורך הדין אריק ינאי הוא בעל משרד עורכי דין מהמובילים בתחום בישראל ולו ניסיון של מעל 20 שנים בליווי של נושים וניהול התהליך מתחילתו, ועד לגביית החוב. כאשר מדובר בביטחון האישי שלכם, עורך הדין המלווה אתכם יהיה בשבילכם בכל צעד וצעד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *