דרעי: "לא פוסל את לפיד"

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר היום (ראשון) בריאיון אצל שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה בכאן רשת ב כי הוא אינו פוסל את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר היום (ראשון) בריאיון אצל שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה בכאן רשת ב כי הוא אינו פוסל את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, אך טוען כי הוא לא רואה תסריט שבו מפלגתו יושבת בממשלה תחת לפיד: "ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם החרדים, הדתיים ובנט, וגם סער יבוא". עוד הוסיף: "אני מעולם לא פסלתי את לפיד, זה הוא פסל אותי ועכשיו הוא מתעלם ממני".

דרעי התייחס בריאיון למתקפות של גדעון סער נגד החרדים ואמר כי "גדעון בעצמו לא מאמין במה שהוא אמר. הראייה לכך היא שבמשך חודשים ארוכים הוא וחבריו ניסו לקבוע פגישות ולתכנן דברים. הוא מבין שהחרדים שותפים שלו ובלעדיהם אין לו ממשלה. הוא אומר דברים שהם לא אמת כדי להציל את המנדטים שעוד יש לו על ידי להכות בחרדים. הם באמצע קמפיין, יום אחרי הבחירות הם ינסו לחבק את החרדים".

על האפשרויות להקמת ממשלה לאחר הבחירות אמר יו"ר ש"ס: "לפי מה שאני רואה, אמרתי את זה גם לפני חודשיים, ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם החרדים, הדתיים ובנט. וכשהממשלה תקום גם סער יבוא. אני מעריך שלגדעון ונפתלי יש סיכוי לגרד מספר חד-ספרתי של מנדטים. לא פוסל שש"ס תהיה מפלגה יותר גדולה מהם. אנחנו נביא 61 ויותר בלי סער וליברמן ונקים ממשלה. בשלב שני הממשלה תתרחב ליותר מכך. לא רואה אפשרות שלא".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *