הבריחה על גופה תכשיטים ושעוני יוקרה בשווי כשישה מיליון שקל

בית המשפט גזר על בלדרית ברשת הברחת שעוני יוקרה ותכשיטים שנים־עשר חודשי מאסר בפועל וקנס בסך 30 אלף שקל

חקירה יסודית ומאומצת של רשות המיסים הביאה לחשיפת רשת הברחה של שעוני יוקרה ותכשיטים. בשבוע שעבר גזר בית המשפט על בלדרית בשירות הרשת שנים־עשר חודשי מאסר בפועל בגין הברחת טובין בנסיבות מחמירות. בנוסף, נגזרו על הנאשמת שמונה חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 30 אלף שקלים.

במסגרת ההליך המשפטי הגיעו הצדדים להסדר טיעון, לפיו הודתה הנאשמת והורשעה בין היתר ב-15 עבירות של הברחת טובין בנסיבות מחמירות. על פי גזר הדין, בין החודשים אפריל 2018 לפברואר 2019, פעלה הנאשמת בשיטתיות, בעורמה ובתחכום תוך תכנון מוקפד מראש, להברחת שעוני יוקרה ותכשיטים בשווי כולל של למעלה משישה מיליון שקל, תוך השתמטות מתשלום מסי יבוא בסך כולל של כמיליון שקל.

הנאשמת הביאה עמה את שעוני היוקרה והתכשיטים מארצות שונות בעולם והסליקה אותם על גופה ובכבודתה תוך שהיא עוברת במסלול הירוק בנמל התעופה בן גוריון. יצוין כי נגד שותפיה לרשת הוגש כתב אישום נפרד. אחד מהם הודה במיוחס לו במסגרת הסדר טיעון ונדון לשבעה חודשי עבודות שירות וקנס כספי. ואילו השני כפר במיוחס לו, ועניינו מתנהל כעת בבית המשפט.

בית המשפט הדגיש את החומרה הרבה שבמעשיה תוך שציין כי הם פגעו באופן ממשי בערכים מוגנים רבים, ובהם – אמון הציבור ושלטון החוק, השמירה על הקופה הציבורית והתנהלות חוקית מול רשויות המס.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *