המקובל רבי יעקב עדס נפרד מאמא רחל בבכי תמרורים

המקובל זעק: "אמא, הרי קיבלת הבטחה מבורא עולם ושבו בנים לגבולם, איך את יכולה לשתוק כאשר הבנים האהובים שלך עוברים כאלו מצבים קשים. אמא, אמא, איך את נשארת לבד פה ביום ההילולא שלך? אוי אמא!"

זעקות נוראות עד לב השמים הרעידו בשעות האחרונות את קבר רחל כאשר המקובל הקדוש הגה"צ רבי יעקב עדס שליט"א ערך ברגעים האחרונים לפני סגירת קבר רחל לציבור ביום ההילולא, מעמד תפלה וצעקה לעורר רחמי שמים לישועת והצלת עם ישראל מכל מבקשי נפשנו, ולהצלחת המערכה הקשה והגורלית בצפון ובדרום, המקובל ערך תפילה מיוחדת עבור תורמי מוסדות קבר רחל השותפים בהחזקת התורה בקבר רחל כל ימות השנה וזוכים לראות ישועות גלויות מעל דרך הטבע.

במעמד התפלה הנורא בוקע שערי שמים השתתפו מאות אברכי ורבני הכוללים של מוסדות קבר רחל בראשות הגה"צ רבי משה מנחם קלוגר שליט"א אשר לאחר סדר לימוד מיוחד של חמש שעות רצופות ולאחר אמירת כל ספר התהלים נערך סדר התפילה המיוחד להצלת עם ישראל כאשר המקובל רבי יעקב עדס שליט"א עובר לפני התיבה בקול זעקה גדולה ומרה בבכי תמרורים על דם ישראל שנשפך כמים ועל הסכנה הגדולה המרחפת על עם ישראל.

המקובל זעק: "אמא, הרי קיבלת הבטחה מבורא עולם ושבו בנים לגבולם, איך את יכולה לשתוק כאשר הבנים האהובים שלך עוברים כאלו מצבים קשים. אמא, אמא, איך את נשארת לבד פה ביום ההילולא שלך, את רגילה לקבל רבבות רבבות מבנייך ומבנותיך האהובים ביום זה כבר אלפי שנים, לתת להם מתנות ביום ההילולא שלך. וכעת את נשארת לב? אוי, אמא, מה יהיה אתנו? אוי אמא!"

אבל, את לא נשארת לבד אמא, הנה יש לנו את השלוחים של עם ישראל, רבני הכוללים של קבר רחל שיתפללו כאן ברציפות בכל שעות היממה של ההילולא בשליחות כל עם ישראל ויזכירו כל שם ושם שיועבר למוקד קבר רחל שמספרו 8631* לפעול עבור כל אחד מעם ישראל את הישועה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *