הערב: עצרת התעוררות על הסתלקות האדמו״ר מזוועהיל זצוק״ל

האדמו״ר זצוק״ל היה נערץ ומקובל על פני כל החוגים והעדות, הליכותיו ואצילותו עוררו רושם רב על הכלל והפרט, דרשותיו ושיחותיו בענייני חינוך חדרו לבבות וירדו עד עמקי הנפש.

בקרב המוני בית ישראל בכל אתר ואתר נמשכת תחושת האבל הכבר בעלותו בחטף לשמי רום בסערה השמימה של כ׳׳ק האדמו״ר מזוועהיל זצוק״ל.

תחושת היגון והצער עוטפת את כל היהדות הנאמנה בכל מקומות מושבותיהם, שכן האדמו״ר זצוק״ל היה נערץ ומקובל על פני כל החוגים והעדות, הליכותיו ואצילותו עוררו רושם רב על הכלל והפרט, דרשותיו ושיחותיו בענייני חינוך חדרו לבבות וירדו עד עמקי הנפש.

ההערכה וההערצה שהיתה לו מקרב כל החוגים והמגזרים, חצתה גבולות. ביתו היה פתוח לפניהם בכל זמן ועידן. אך אבל יחיד עושים קהל חסידיו ותלמידיו שהיו קשורים וכרוכים אחריו בעבותות אהבה וחיבת הקודש. היתמות אופפת את כולם החשים כבנים שאיבדו את אביהם הרוחני בפתע פתאום, והוא בדמי ימיו.

בעצם ימי האבל והבכי תתקיים הערב עצרת התעוררות בשעה 9.00 בערב בהיכל ביהמ״ד הגדול זוועהיל בשכונת בית ישראל בירושלים. ישאו דברים הגה״צ רבי אלימלך בידרמן שליט״א, הגאון הצדיק רבי ראובן אלבז שליט״א ראש ישיבת ׳אור החיים׳, הגאון רבי מתתיהו דייטש שליט״א רב דרמת שלמה, והגאון רבי אברהם שרגא שטיגליץ שליט״א חבר בד׳׳ץ ביתר עילית ודומ״ץ צאנז.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *