ידיעות חושף: ההצעה המשפילה של ימינה לחרדים כדי שיתמכו באיחוד משפחות

ח"כ אשר דחה זאת על הסף ואמר: "חוק הפיצויים הוא דבר מוצדק והכרחי ויעבור כך או כך. לא נהיה חלק בעסקה שתתבסס על דם הרוגי האסון".

גורמים בכירים בקואליציה פנו לחברי כנסת מיהדות התורה והציעו שייעדרו מההצבעה על חוק איחוד משפחות, שתתקיים ככל הנראה ביום רביעי הבא, ובתמורה יובטח להם שהקואליציה תקדם חוק פיצויים לנפגעי אסון מירון של ח"כ יעקב אשר.
כך דיווח עמיחי אתאלי ב'ידיעות'.

לפי הדיווח בכירים בקואליצייה פנו לח"כ יעקב אשר והציעו את דיל איחוד משפחות תמורת פיצויי מירון אך ח"כ אשר דחה זאת על הסף ואמר: "חוק הפיצויים הוא דבר מוצדק והכרחי ויעבור כך או כך. לא נהיה חלק בעסקה שתתבסס על דם הרוגי האסון".

בתוך כך, שקד ואלקין הציעו ליו"ר רע"ם לכנס אחת לחודש את הוועדה ההומניטרית לבקשת החרגות מהחוק. אלקין אף הציע לעבאס במהלך הדיונים תפקיד של סגן שר במשרדו – אם כי לטענת הצדדים לא מדובר בחלק מהמגעים סביב איסור איחוד משפחות.

הציונות הדתית בתגובה לפרסום כי אלקין הציע לרע״מ סגן שר במשרד הבינוי והשיכון בתמורה לתמיכה בחוק איחוד משפחות: ״עוד לא עברו שבועים מהקמת ממשלת בנט-עבאס ומסחטת רע״מ בעיצומה. במקום להגיע איתנו להסכמות על חוק יסוד ההגירה שמונח על שולחן הכנסת ויאפשר סוף סוף פתרון ראוי לסוגיה במקום הוראת השעה המחוררת, מעדיפים בנט ושקד למכור את האינטרסים של מדינת ישראל כשעכשיו הם מציעים לתומכי הטרור על מגש של כסף, זרוע ביצועית להלבנת ההפקרות הערבית בנגב.

אם למישהו זה לא היה ברור – ממשלת הטלאים שהקים בנט להגשמת מאוויו האישיים תעשה הכל כדי לשרוד גם במחיר מכירת כל האינטרסים הלאומיים והבטחוניים שיש לישראל. נעשה הכל כדי להפיל אותה״. נכתב

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *