מתי כדאי להשתמש בשירותי אחסנה וכמה זה עולה?

עוברים דירה ואין לכם מקום בשביל הסלון הקיים? משפצים את הבית ולא יודעים מה לעשות עם כל החפצים והרהיטים? בדיוק בשביל מצבים כאלה נוצרו שירותי האחסנה • רגע לפני שאתם מאחסנים את התכולה, האם באמת כדאי לשכור מחסן והאם זה משתלם? • הסבר שיעשה לכם סדר

עוברים דירה ואין לכם מקום בשביל הסלון הקיים? משפצים את הבית ולא יודעים מה לעשות עם כל החפצים והרהיטים? בדיוק בשביל מצבים כאלה נוצרו שירותי האחסנה אך רגע לפני שאתם מאחסנים את התכולה, האם באמת כדאי לשכור מחסן והאם זה משתלם? לפניכם הסבר שיעשה לכם סדר.

מהם שירותי אחסנה?

שירותי אחסנה נועדו לספק פתרון למי שאין לו מקום לאחסן פריטים. זה יכול להיות מישהו שעובר לגור עם בת הזוג וצריך מחסן כדי לאחסן בו את הרהיטים עד שיתברר לאן הקשר הולך וזה יכול להיות גם בעל עסק שצריך לאחסן סחורה ומלאי. שירותי האחסנה למעשה פונים לכל מי שצריך מחסן או שטח אחסנה ומוכן לשלם עליו.

העניין אולי נשמע פשוט אך בפועל מדובר במשהו מורכב יותר מפני שקיימות מספר שיטות אחסנה ולצד חברות מומלצות, יש גם כאלה שתפסו טרמפ על הטרנד ומציעים שירות לקוי שאינו עומד בתקנים המינימליים הדרושים. לכן הצרכן חייב להכיר את הסיכונים והדרכים המקובלות על מנת שניתן יהיה להבטיח שירות איכותי במחיר הוגן.

יחידות אחסון לעומת אחסנה במכולות ומהו שטח אחסנה?

הכותרת שלפניכם מתארת למעשה את כל שיטות האחסון העיקריות שנהוגות בישראל, ומה שיכול להיות מעולה עבור צרכן אחד עלול להתברר כלא מתאים עבור צרכן אחר, ולכן חשוב להכיר את השירותים האלה.

יחידות אחסון

זאת השיטה הקלאסית של אחסון תכולה והדבר הראשון שעולה בראש כשחושבים על אחסנה. יחידת אחסנה היא למעשה מחסן אישי שנמצא במתחם גדול שמחולק לעשרות ואפילו מאות יחידות אחסון נפרדות כשלכל יחידה כזאת יש מנעול ומפתח שניתן למי ששוכר את היחידה הזאת.

אחסנה באמצעות יחידות אישיות היא השיטה הנוחה והטובה ביותר מפני שהיא מעניקה מספר יתרונות שאין באף שיטה אחרת ובכלל זה ניתן למנות:

  1. היחידה אישית ורק אתם יכולים להשתמש בה.
  2. המנעול שבה מבטיח לכם את הביטחון האופטימלי ושמירת חפצים ברמה מאוד גבוהה.
  3. ניתן להשתמש ביחידה באופן שוטף ובכלל זה להכניס ולהוציא פריטים ככל שאתם צריכים.

החיסרון היחיד שאנחנו יכולים להעלות על הדעת הוא המחיר שעלול להיות יקר במעט ביחס לשטח אחסנה אך הוא עשוי להתגלות כמשתלם במיוחד עם הזמן.

אחסון במכולות

המכולות מוכרות לנו יותר ככלי שמשמש להעברת סחורות אך למעשה הן יכולות לשמש באופן מוצלח למדי גם כדי לאחסן תכולה ופריטים מסוגים שונים. במסגרת השירות אתם שוכרים מכולה בנפח הרצוי ויכולים לאחסן בה את כל מה שאתם צריכים.

חשוב לציין שהמכולות מגיעות בגודל אחיד כך שאם אין לכם כל כך הרבה תכולה, הפתרון יכול להתגלות כיקר ולא יעיל מפני שתיאלצו לשלם על שטח אחסנה שאתם לא באמת צריכים. כמו כן התנאים במכולה לא מתאימים לאחסון של כל פריט מכיוון שהטמפרטורה הגבוהה בשילוב של מחסור באוורור עלולים לפגוע בפריטים שונים שמאוחסנים לטווח ארוך.

שטח אחסנה

אפשרות נוספת לאחסון תכולה היא באמצעות שטחי אחסנה. בניגוד למכולות או יחידות אישיות, שטח אחסנה הוא למעשה חלל שמצוי במחסן גדול כשבמסגרת השירות אתם יכולים לרכז את הפריטים על גבי משטח שמאוחסן יחד עם משטחים נוספים של לקוחות אחרים בשטח האחסנה.

בניגוד לשאר השיטות, כאן אתם לא יכולים להוציא או להכניס חפצים ולמעשה הפריטים נשארים באחסון עד להוצאה שלהם. אף על פי שזאת אחת השיטות הזולות, היא לא מתאימה לכל אחד לאור המגבלות שהיא מציבה.

כמה יעלה לכם לאחסן את הדירה?

מחיר אחסון דירה נקבע לפי מספר פרמטרים ובכללם:

  1. כמות התכולה שאתם צריכים לאחסן.
  2. שיטת האחסנה שמוצעת לכם כשההמלצה היא לבחור ביחידות פרטיות מפני שהן מספקות את הביטחון והנוחות המקסימליים.
  3. מיקום המחסנים מבחינה גיאוגרפית.
  4. איכות המחסנים והשירות שניתן לכם.

העלות הממוצעת של יחידות אחסנה תעמוד על 300 שקלים לכל חודש בעוד שמכולה תגיע כבר למחיר משולש ויותר ואילו הצבת משטח עם חפצים בשטח אחסנה יכול להיות זול ב-20% ויותר ביחס ליחידה פרטית.

חשוב לציין שיכולים להיות הבדלים מהותיים בין חברות אחסון שונות ולכן כדאי לבדוק ולהשוות מחירים אך יחד עם זאת אין להתפשר על איכות השירות וחשוב לוודא שהמחסן עומד בקריטריונים הנדרשים כשבין המרכזיים שבהם ניתן למנות את הבאים:

  1. חברת אחסנה מורשית שהמתחם שלה מחזיק בכל האישורים והרישיונות הדרושים.
  2. בדקו את סדרי האבטחה וודאו שיש שמירה קבועה, מצלמות ומערכות אזעקה.
  3. במחסנים מסודרים תהיה לכם חניה חופשית ונוחה.
  4. אם אתם שוכרים יחידה פרטית בדקו את השעות שבהן ניתן להגיע למתחם כדי להשתמש ביחידה.

אפשר לומר ששירותי אחסנה יכולים לתת לכם פתרון מעולה שמשלב מחיר אטרקטיבי לצד נוחות אך כדי ליהנות מכל היתרונות האלה עליכם לאחסן רק בחברת אחסנה מורשית עם מתחמים מסודרים ונוחים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *