עורך הדין יחזיר כמעט את כל הכסף למשפחה ויתרום לצדקה

לאחר שעורך הדין אייל בסרגליק עורר סערה כשפורסם הסכום שגבה ממשפחתו של יורי וולקוב ז"ל, היום פורסם כי הוא יחזיר כמעט את כל הסכום ויתרום צדקה

לאחר שעורך הדין אייל בסרגליק עורר סערה כשפורסם הסכום שגבה ממשפחתו של יורי וולקוב ז"ל, היום פורסם כי הוא יחזיר כמעט את כל הסכום ואת היתרה הוא יתרום לצדקה.

בשבוע שעבר פורסם כי בסרגליק גבה כ600,000 שקלים ממשפחת וולקוב שאביהם יורי נהרג במעבר חציה על ידי רוכב אופנוע שדקר אותו למוות בחולון.

המשפחה העבירה לו את הסכום וכאשר הדבר נודע לתקשורת, התעוררה סערה בעקבות המחיר הגבוה והלא מוצדק לפי התגובות.

היום כאמור פורסם כי עורך הדין אייל בסרגליק ועורכי דינה של משפחת המנוח יורי וולקוב ז״ל הודיעו כי הוסכם ביניהם כי בסרגליק ישיב לידי המשפחה 575,000 ש״ח.

במקביל יתרם סכום של 10,000 שח למטרה ציבורית ראוייה אשר סוכמה מראש והמקובלת על משפחת המנוח.

מגב׳ וולקוב נמסר שהיא קיבלה בתודה ובהקלה גדולה את הודעתו של עוה״ד אייל בסרגליק על דבר כוונתו להחזיר לידיה בשל הפסקת הייצוג את מלוא שכר הטרחה ועוד מסרה המשפחה כי היא מוקירה את העובדה שהסכום שיוחזר לה מעו״ד בסרגליק ואשר הוא עומד על כך שהיה ועודנו בגדר שכר ראוי, יתרם בחלקו על ידי עוה״ד בסרגליק למטרה ציבורית ראוייה המוסכמת על הצדדים.

הצדדים הסכימו ביניהם שתרומה זו הנה אות של תודה והערכה לציבור הישראלי שהתגייס לסייע למשפחת וולקוב בנדיבות רבה לאחר האסון שפקד אותה ואת משפחתה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *