הרחקת יונים אלקטרונית – הדרך היעילה ביותר לטיפול במטרד

יונים מלכלכות מאוד, מותירות לשלשת בכל מקום ומפיצות כיני יונים ופרעושים שיכולים אף לגרום לתופעות בריאותיות חריפות • כדאי שתכירו את הפתרון החדש להרחקתם, מוצר שלא פוגע ביונים, נראה אסתטי, והכי חשוב – אפקטיבי

יונים עשויות להיות מטרד אמיתי בבית – היונים הן טריטוריאליות ואוהבות לחזור ולקנן במקום מועדף. ידוע כי יונים מלכלכות מאוד, מותירות לשלשת בכל מקום ומפיצות כיני יונים ופרעושים שיכולים אף לגרום לתופעות בריאותיות חריפות – בעיקר בקרב אנשים עם מערכת חיסונית מוחלשת, ילדים וקשישים. וכמובן, מלבד הסיכון הבריאותי הן מרעישות ומרגיזות.

אם גם אתם סובלים ממטרד יונים בבית, כדאי שתכירו את הפתרון החדש להרחקתם, מוצר שלא פוגע ביונים, נראה אסתטי, והכי חשוב – אפקטיבי.

הדברת יונים רגילה היא פוגענית ליונים ויכולה אף לגרום נזק לבני הבית, גם מתקנים להרחקת יונים כמו דוקרנים נגד יונים היא לא פתרון אסתטי. לעומת זאת, מערכת הרחקת יונים אלקטרונית מהווה פתרון סימפטי ויעיל ביותר. למערכת יש יתרונות רבים לעומת שיטות אחרות להדברה נגד יונים והרחקתן, זוהי מערכת חכמה שמרחיקה את היונים על ידי יצירת סביבה אלקטרונית עוינת סביב לביתכם עבור יונים ובעלי כנף אחרים.

מערכת הרחקת יונים אלקטרונית עמידה מאוד לאורך שנים בכל מזג אוויר,  ויוצרת סביבה שיונים ועוד בעלי כנף, לא יכולים להתמודד איתה. על כן היונים מתרחקות לצמיתות. כאמור, לא ייגרם שום נזק ליונים מלבד יצירת רתיעה מתמשכת מאזור הקינון או החניה שלהן באדן החלון, במרפסות, במסתורי הכביסה, מעל פרגולות או באזורים נוספים בבית או בגינה/בגג.

סובלים מבעיית יונים בבית? התקדמו להרחקת יונים אלקטרונית

מערכת הרחקת יונים אלקטרונית מורכבת מפסי דריכה שקופים HDPE-UV stabilized אשר עליהם מורכבים פסי אלומיניום שמוליכים מתח חשמלי במידה המתאימה. פסי הדריכה מייצרים תדר עוין ליונים ובעלי הכנף כך שהם אינם יכולים לעמוד או לקנן במקום, וכך עוזבים לתמיד את האזור.

מערכת אלקטרונית להרחקת יונים מספקת פתרון מקיף וארוך טווח לבוחרים בהן שכן הפתרון המוצלח ביותר למטרד היונים הוא הרחקתם מהאזור המוגדר. חומרי הדברה מתפוגגים, הרג או כליאה הם פתרון לא הומני ונוראי, המערכת האלקטרונית פשוט מרחיקה את היונים והם יכולים לעוף לאזורי מחיה אחרים, שהם טבעיים ומתאימי עבורם.

הרחקת יונים על ידי הצבת דוקרנים לעומת מערכת הרחקת יונים אלקטרונית

דעו כי במידה ובחרתם להציב דוקרנים נגד יונים, תבינו שבטווח הארוך היונים ימצאו את הדרך ליצור קן בין קוצי הדוקרנים, אפילו אם זה עולה להן במחיר של פציעה.

אמצעים נפוצים להרחקת יונים הם מו רשתות, פיזור חומר הדברה רעיל ודוקרנים, שכאמור הם אינם אסתטיים, לא אפשריים לעתים להתקנה במקומות מסוימים, וכאשר מדובר בהדברה זהו אמצעי פוגעני ומסוכן, ובנוסף לכך, הם אינם יעילים לטווח ארוך. האמצעי היעיל ביותר להרחקת היונים, אינו גורם להן כל נזק ליונים או לבני הבית, ועדיין לא מאפשר ליונים להתמקם במקומות שהן אוהבות.

מערכת הרחקת יונים אלקטרונית נשלטת ומופעלת על ידי מעבד חכם, המבקר על המתח בפולסים, מבחינת עוצמה ותדירות, ומתאים את עצמו אוטומטית לפי פרמטרים משתנים כגון רמת הלחות, שעה וכיוצא בזאת. קצב הפולסים מהרכז משתנה בצורה רנדומאלית, ובכך נמנעת האפשרות שהיונה תסתגל ותתרגל לתדר או תעלה על דרך לעקוף את המערכת. ליונים ולבעלי הכנף יש רתיעה טבעית ממקומות שאינם נעימים להם, ולמעשה זה בדיוק מה שהמערכת האלקטרונית עושה, היא גורמת לכל בעל כנף להירתע מהמקום ולהתרחק. המערכת מאפשרת הרחקת יונים לצמיתות, השימוש במערכת הוא לא רק נגד יונים אלא מרחיק גם בעלי כנף נוספים כמו עורבים, מיינות ועוד.

חשוב להדגיש כי ההתקנה של המערכת היא פשוטה ומותאמת  להתקנה בכל גג, אדני חלונות, מרפסות, מסתורי מזגנים וכביסות, מחסנים וכן על גביי משטחים של מערכות סולאריות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *