לטייל בחוה"מ פסח קרוב לבית: מסיורי טבע ועד ליאכטה

טיול בטבע מהווה בילוי משפחתי או זוגי אולטימטיבי בייחוד בחול המועד כאשר מזג האוויר האביבי מאפשר להנות משיא הפריחה וממזג אוויר נעים. יחד עם זאת – הנסיעה הארוכה לאתרים בצפון או בדרום הרחוקים עשויה לעיתים לתפוס חלק ניכר מהיום, אז במיוחד לחול המועד פסח: שייט ביאכטה, אתרים קדומים וגנים לאומיים ממש קרוב לבית במרכז הארץ

מזג האוויר היפה מזמן מידי שנה עשרות אלפי משפחות ומבקרים שמגיעים להנות מן הפארקים הלאומיים, משמורות הטבע ומאתרים הארכיאולוגיים ברחבי הארץ. למבקשים להימנע מעמידה של שעות בפקקים, הנה כמה אפשרויות לאתרים מוכרים פחות – המצויים קרוב לבית, ממש במרכז הארץ.

הגן הלאומי אפולוניה שוכן על מצוק כורכר שפניו לחוף ימה של הרצליה. תוכלו לשלב בין ישיבה לפיקניק עם נוף ים פסטורלי לבין סיור באתר היסטורי מתקופת הצלבנים ולהלך במבצר צלבני מרשים המהווה תפאורה לזוגות אוהבים, וזירת פעולה המסעירה את דמיונם של ילדים.

שילוב בין נופים מרהיבים לאתרים ארכאולוגיים תוכלו למצוא גם בתל מיכל – תל קדום המשקיף אל מרינה הרצליה, וממוקם על גבעה שגובהה כ-30 מטרים מעל פני הים. במקום ישנם ממצאים ארכיאולוגיים מתקופות היסטוריות רבות, התגלו בו כלי חרס מהמאה העשירית והשישית לפנה"ס, ונחשפה בו גת גדולה לדריכת ענבים ששימשה כיקב קדום.

לבילוי נינוח בטבע ללא טיפוס והליכה מאומצים, תוכלו להנות מסיור במרינה הרצליה הנחשבת לגדולה מבין המרינות באגן הים התיכון. תוכלו להתרשם מ- 900 כלי השייט העוגנים במרינה ומציגים פסיפס ימי רחב של כלי שייט: יאכטות, סירות מפרש קטנות, וכלי שייט המגיעים עד 40 מטר אורך. בין טיול נינוח לתמונות פוטוגניות, תוכלו להתרווח באחד מבתי קפה והמסעדות שלאורך המרינה.

אלו המעוניינים לחוות את הים מקרוב יוכלו לפתוח את האביב בשייט לאורך חופי ישראל. במרינה עשרות סירות תיירות מהיפות בישראל אשר מקיימות הפלגות לקבוצות ולבודדים בניהן גם סירת תיירות נגישה לאנשים עם מוגבלויות. ניתן לפתוח את האביב בשיט משפחתי או זוגי רומנטי, כקבוצה או בבודדים או בכלל בשייט אקסטרים בסירות טורנדו או הוריקן.

ניתן להתעדכן בכל הפעילויות והאירועים המתקיימים בעיר הרצליה באתר עיריית הרצליה ובאפליקציית התיירות מטרו הרצליה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *