שיפור ניכר במצבו של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי שליט"א

מאות אלפי בני תורה ותלמידי ישיבות ממשיכים להעתיר לרפואתו השלימה של זקן חברי המועצת ראש ישיבת 'עטרת ישראל', הגאון ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א

לקיי בנו חכמי ישראל: עולם התורה והישיבות ממשיך להעתיר בתפילה לרפואתו השלימה של זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', ראש ישיבת 'עטרת ישראל', הגאון ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א.

ביממה האחרונה עצר עולם הישיבות מלכת, עם פרסום קריאתם של ראשי ישיבת סלבודקה הגרמ"ה הירש שליט"א והגר"ד לנדו שליט"א לעצור את סדרי הלימוד בישיבות ובהיכלי התורה ולקיים עצרות תפילה לרפואתו השלמה של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי שליט"א.

לפני זמן קצר עדכן נאמן ביתו של ראש הישיבה על שיפור ניכר שנרשם הלילה במצבו הרפואי של ראש הישיבה. "הלילה היתה התייצבות ושיפור ניכר במצבו הרפואי של ראש הישיבה", נכתב בהודעה. "נבקש להמשיך להתפלל להחלמתו המהירה והמלאה", הוסיפו בבית הרב.

כזכור, במהלך השבת סבל ראש הישיבה ממצוקה נשימתית ואושפז בבית החולים. במוצאי שבת דווח כי מצבו של הרב תקין וכי הוא נותר באשפוז לצרכי השגחה בלבד, אלא שאתמול בבוקר חלה הידרדרות חמורה במצבו, בעקבותיה עבר ראש הישיבה טיפול רפואי מורכב ואף הורדם והונשם.

לזמן קצר אף דווח כי מצבו של הרב קריטי, מה שהוביל כאמור לקריאתם של גדולי הדור לעצור את סדרי הלימוד ולקיים עצרות תפילה. והלילה כאמור, השתפר מצבו.

שמו לתפילה: הרב ברוך מרדכי בן הינדא מלכה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *