בדרך לחופשה מושלגת: כל מה שחשוב לדעת על ביטוח סקי

חופשות סקי וסנובורד הן חוויתיות במיוחד. עם פתיחת העונה אנו עולים על ציוד ויוצאים לחגוג, אבל רגע לפני חשוב לוודא שאנו אכן מבוטחים כהוגן

יוצאים לחופשת סקי? מתלבטים באיזו חברת ביטוח הכי נכון לרכוש ביטוח סקי לחו"ל? המדריך הזה מיועד בשבילכם!

אם אתם מתכננים יציאה לחופשת סקי בחו"ל, אתם חייבים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות הכוללת כיסוי ל"ספורט חורף". זאת בשל הסיכונים הרבים הקיימים בפעילויות הספורט החורפיות.

למרות שרובנו נוטים לחשוב כי כיסוי לספורט אתגרי מכסה אוטומטית את כלל הפעילויות והאתגרים הספורטיביים, מבחינת כל חברות הביטוח המספקות פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מדובר בעולמות שונים לחלוטין.

ברוב המקרים, אם תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל הרחבה ביטוחית לספורט אתגרי, עדיין לא תהיו מבוטחים בכל פעילות המוגדרת "ספורט חורף". וכן, כמו שניחשתם, זה עשוי לעלות לכם ממש ממש ביוקר.

ביטוח לחופשות סקי, כמו ביטוחים רבים אחרים, כולל כיסוי גם לנזקי גוף וגם לנזקי רכוש. הכיסוי לנזקי גוף כולל ביטוח במקרה פציעה במהלך הסקי, כולל סקי מים או סנובורד.

הסיכוי שלכם להיפצע במהלך פעילות סקי הרבה יותר גבוה מאשר אם אתם משתזפים על שפת הים בחופשת בטן-גב סטנדרטית. לצד זאת, גם עלות הטיפול בעצמות השבורות יכולה להרקיע שחקים ולהכפיל את עצמה פי כמה מאשר טיפול רפואי סטנדרטי בחו"ל.

ביטוח סקי בחו"ל כולל כיסוי גם לפעולות חילוץ שגם הוא נדרש לעיתים במקרה של פציעה באזורים מרוחקים יותר או במקרה של מפולות שלגים. לצד זאת, פוליסת ביטוח סקי מכילה כיסויים שלא כלולים בביטוח הנסיעות הסטנדרטי כמו: כיסוי טיפול רפואי בעקבות פציעה במהלך הפעילות האתגרית, הטסת רופא למקום הפגיעה והטסה לארץ.

החלק השני בביטוח ספורט חורף בחו"ל / ביטוח סקי בחו"ל הוא כיסוי לנזקי רכוש. ביטוח זה מכסה את עלות הציוד היקר שמשמש אתכם בעת הגלישה במורדות המושלגים, במקרה של אובדן או גניבה.

בחלק מהחברות המספקות ביטוח נסיעות לחו"ל הפוליסה מכסה גם פריטים קטנים כמו אובדן של כרטיסי הסקי שרכשתם.

בעת רכישת ביטוח סקי, תמיד חשוב לבדוק שהפוליסה מספקת לכם את רמת הכיסוי הנאותה לצרכים הספציפיים שלכם וכן להתייעץ עם מומחי הביטוח של 'הירשוביץ פתרונות' על מנת לוודא התאמה מושלמת של הפוליסה, כמו למשל את גובה ההשתתפות העצמית במקרה מימוש הפוליסה.

מה נחשב לספורט חורף?
סקי שלג, סנובורד, מזחלות שלג, החלקה על הקרח ועוד.

ביטוח חופשת סקי של פספורט קארד

כמי שפועלים עם כל חברות הביטוח המובילות, המומחים של 'הירשוביץ פתרונות' נמנעים בדרך כלל מלהמליץ על מוצר או פוליסה ספציפית, בעיקר בגלל שלכל נוסע התאמה אישית שונה. כמומחים לביטוח נסיעות יודעים ב'הירשוביץ פתרונות' להתאים לכל מבוטח את הפוליסה המתאימה ביותר עבורו, מתוך הבנה שלכל אחד ביטוח אחר שעונה להגדרה "הטוב ביותר".

עם זאת, בכל הנוגע לביטוח ספורט חורף בחו"ל, כמעט ואין מקרים שבהם מצאת פוליסה שיתרונותיה עולים על יתרונות הפוליסה של פספורט קארד. הסיבה לכך היא הכרטיס האדום של פספורט כארד.

הסיכון הגבוה באשפוז במהלך חופשת סקי לעומת חופשה רגילה הופכת את הצורך בביטוח הנסיעות של פספורט קארד למשמעותית עבורנו גם אם פרמיית הביטוח גבוהה יותר. זאת מהסיבה שברוב בתי החולים בעולם לא נקבל טיפול רפואי לפני שנפקיד ערובה בהיקף של עשרות אלפי דולרים בקופת בית החולים.

החזר על הטיפול הרפואי אכן נקבל מכל חברות הביטוח אם רכשנו כיסוי לספורט חורף, אך ממש לא נרצה למצוא את עצמנו במרדף אחרי הלוואה לצורך התשלום למרכז הרפואי שאינו זול בלשון המעטה. במקרה כזה הכרטיס של פספורט קארד, שמשלם במקומנו ביד ומיד, הוא הפתרון המושלם עבורנו.

רוצים לעשות ביטוח נסיעות אונליין? 

חשוב להזכיר: רשימת הכיסויים הנכללת בביטוח הנסיעות לחו"ל משתנה בין החברות ועל כן מומלץ מאוד להתייעץ לפני רכישת הביטוח עם מומחה ביטוח נסיעות לחו"ל מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *