משרד העבודה והרווחה יממן לכל קשיש בודד חופשה בפסח עד חמישה ימים

לקראת חג הפסח משרד העבודה והרווחה קורא לכל אזרח ותיק אשר אין לו עם מי לחגוג את החג, להגיע לנפוש ולחגוג באחת ממסגרות האירוח בבתי אבות ברחבי הארץ. המשרד יממן לכל קשיש בודד חופשה עד חמישה ימים באחת המסגרות שבהסכם עם המשרד הכוללת אירוח מלא, לינה, ארוחות חג ופעילויות חברתיות.

שר העבודה והרווחה חיים כץ: " גם השנה אנחנו ממשיכים לממן אירוח מלא בחגים במטרה להבטיח שאף אזרח ותיק לא יישאר לבד. אני קורא לכל האזרחים הוותיקים להירשם לפעילויות ובהזדמנות זו אני מודה לעובדי המשרד שפועלים לאורך השנה לרווחת האוכלוסייה המתבגרת בישראל"

בימים הקרובים עם ישראל יחגוג את חג הפסח אבל עבור אזרחים ותיקים רבים שמחת החג מביאה עמה דאגות רבות בכל הנוגע לצרכים אישיים ולתחושת הבדידות המתעצמת בתקופה זו. לשם כך משרד העבודה והרווחה יממן אירוח בבתי אבות בתקופת החגים הכולל אירוח מלא, לינה, ארוחות חג, פעילות חברתית ופעילות לשעות הפנאי עבור אזרחים ותיקים אשר אין להם עם מי לחגוג את החג. ההסדר יבוצע על ידי הפנייה ושיבוץ בבתי אבות העובדים בהסכם עם המשרד.

כמו כן, המשרד מפעיל את פרויקט "כולנו מסובין" הנועד לאפשר לקשישים , ואזרחים בודדים חסרי עורף משפחתי לחגוג את סעודת ליל הסדר ולקרוא את ההגדה בחברת אנשים נוספים. בין הגופים המארחים בהתנדבות ניתן למצוא משפחות , בתי אבות, מרכזי דיור מוגן, מרכזים קהילתיים, מתנסים, בתי חב"ד קיבוצים ועוד.

בנוסף המשרד מתקצב עמותות המחלקות סלי מזון וכרטיסי מזון בסך 18 מיליון ₪ עבור "קימחא דפיסחא" מהם ייהנו כמיליון וחצי תושבים.

כל המעוניינים להתארח במסגרת נופשונים וכן במסגרת "כולנו מסובין" או לארח אזרחים ותיקים בערב החג, מוזמן לחייג מכל מכשיר טלפון למוקד 118 שמפעיל משרד העבודה הרווחה 24 שעות ביממה כל ימות בשנה, או לפנות למחלקה לשירותים חברתיים ברשות המקומית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *