המיליארדר חולק 6 טיפים מהאסטרטגיות שסייעו לו בהצלחה

איש העסקים, המיליארדר, היזם והנדיב היהודי אמריקאי מארק קיובן חושף שישה טיפים מהאסטרטגיות שסייעו לו בדרך להצלחה הגדולה

איש העסקים, המיליארדר, היזם והנדיב היהודי אמריקאי מארק קיובן חושף שישה טיפים מהאסטרטגיות שסייעו לו בדרך להצלחה הגדולה.

בראיון ל'פורבס' הוא מנה שישה טיפים.

1. להשקיע במקומות שאנשים אחרים לא מוכנים להשקיע בהם. מארק קיובן מסביר שזה אומר ללמוד בכל יום משהו חדש ולהתנסות במדיה שונה. הלמידה המתמדת משמרת את "היתרון התחרותי" שלו.

2. לחפש השראה בכל מקום. קיובן מספר כי הוא עצמו עובר על על ההודעות שנשלחות אליו בדואר האלקטרוני. "אתה לא יכול לדעת מאיפה הרעיונות שלך יגיעו", הוא מסביר.

3. לסנן פגישות ושיחות. קיובן מסכים להיפגש פנים אל פנים רק במקרים נדירים ובערך לא יותר מפעם בחודש. הוא עונה רק לשיחה שתיים בלבד ביום. לטענתו, הסגנון המינימליסטי הזה הוא פתרון יעיל המאפשר לו לעמוד במחויבויות הרבות שלו.

4. לשלוט בתחום הבינה המלאכותית לאחר שלטענתו התחום הזה צפוי לחולל מהפכה. "מי שלא ישלוט בתחום, יישאר מאחור", הוא סבור וטוען כי "יש שני סוגים של חברות כרגע בעולם, אלו ששולטות מעולה בתחום הבינה המלאכותית, וכל השאר. לחברות שמעולות בזה יש יתרון עצום".

5. להיות נחמדים. קיובן מספר על התקופה הראשונה שלו בעסקים: "אם חשבתי שמישהו לא השתמש בהיגיון פשוט, הייתי מתעצבן – ואף אחד לא רצה להיות בסביבתי כשהייתי מעוצבן". לאחר ששותפו אמר לו שאנשים מפחדים ממנו, הוא הבין שהוא צריך לשנות את התנהגותו. לדבריו, מאז הוא עושה מאמצים כנים להיות סבלני ואמפתי, והוא מעיד שהוא מרגיש את ההבדל. "כשנחמדים מגיעים רחוק יותר", הוא קובע בראיון ל'פורבס'.

6. צריך לעבוד קשה בשביל להצליח, אבל גם למזל יש חלק חשוב בהצלחה בעסקים. "כדי להצליח בגדול צריך שכל ישר, תזמון מוצלח וגם קצת מזל", הוא אומר לסיום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *