נתניהו עונה לנסראללה: "הוא במבוכה"

יממה לאחר שחסן נסראללה התרברב בנאומו כי חיזבאללה מכין לישראל הפתעה גדולה, ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב היום (ראשון) למזכ"ל חיזבאללה

יממה לאחר שחסן נסראללה התרברב בנאומו כי חיזבאללה מכין לישראל הפתעה גדולה, ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב היום (ראשון) למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. בנאומו בישיבת הממשלה הגיב נתניהו ואמר כי נסראללה "נמצא במבוכה" נוכח המצב הכלכלי של הארגון שבראשו הוא עומד.

לדברי נתניהו, "הוא (נסראללה) ואנשיו השקיעו רבות בחפירת המנהרות ותוך שישה שבועות שללנו את הנשק הזה. שנית, הוא במבוכה כלכלית כי הסנקציות של אירן חותכת את תקציבה". נתניהו התייחס לנסראללה ואמר כי "יש לו סיבות טובות לא לרצות לפגוש את נחת זרוענו".

אמש, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, שבר שתיקה ונאם ברשת אל-מיאדין הלבנונית. נסראללה הכחיש את השמועות על מצבו הבריאותי וטען: "השמועות נועדו לגרור אותי לדבר – וזה לא נראה לי נכון להיגרר אחרי שמועות".

"מה שקרה הוא שבחודשיים האחרונים לא היו אירועים מיוחדים", הגיב נסראללה, "על כן לא נשאתי דברים". עוד אמר כי על אף שהרמטכ"ל לשעבר איזנקוט הכריז על סוף הפעולה, בפועל היא נמשכה וזאת רק בשביל שתיחשב להישג שלו לפני סוף כהונתו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *