אחרי שלושה שבועות של שקט, אזעקות בכפר חב"ד ובאחיסמך

הערב, מטח קאסמים מדרום רצועת עזה לצד דיווחים על התקדמות אפשרית בעסקה עם ארגון הטרור העזתי

היום (שני) סמוך לשעה חמש אחר הצהרים, חזרו הצופרים לילל ברחבי מטרופולין גוש דן עם אזעקות בחולון, בתל אביב, באזור, בת ים, אור יהודה, ראשון לציון, רמלה, אחיסמך, בן שמן, לוד, בית דגן, חמד, כפר חב"ד ושורה ארוכה של ערים ויישובים בגוש דן ובשפלה. למעלה מחמשה־עשר שיגורים נספרו ואף דווח על נפילות בחולון, בראשון לציון, סמוך לכפר חב"ד ואף באחיסמך. הדיווחים עדיין לא אושרו רשמית למעט בחולון, ובכל מקרה לא נמסר על פגיעות בגוף או בנפש.

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה ובכללם שוטרים וחבלנים מטפלים כעת בזירות נפילה של רסיסים בחולון. באירועים לא היו נפגעים. החבלנים מטפלים בפריטים על מנת למנוע סיכון לציבור ומבצעים סריקות לאיתור פריטים נוספים. אנו קוראים לציבור להימנע מהגעה לזירות השונות ולהישמע להנחיות השוטרים ופיקוד העורף".

נציין כי זמן לא רב קודם לכן דווח ב'סקיי ניוז' כי ישראל וארגון הטרור העזתי, קרובים להסכמות אודות עסקה נוספת לשחרור חטופים. לפי הדיווח תכלול העסקה שחרור חטופים בפעימות כולל הפסקות לחימה, שחרור רוצחים וסיוע הומניטרי נוסף לתושבי הרצועה. כלומר, לחמאס. יצויין כי מקורות ישראליים מסרו על הסכמה עקרונית ל"הפוגות" בלחימה אך הבהירו כי הלחימה לא תופסק לחלוטין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *