ב'הצלה' נערכים להתפתחויות בצפון, השיקו היום שני אמבולנסים חדשים

בחצר ביתו של חבר מועצת גני תקווה התקיים היום אירוע השקת אמבולנסים ורכבי הצלה בהשתתפות שר הבריאות אוריאל בוסו

בעקבות הפעילות המוגברת של כוחות ההצלה מאז פרצה המלחמה, נוצר בלאי משמעותי בציוד הרפואי של ארגון הצלה וברכבי החירום שמשמשים את המתנדבים. במטרה להתמודד עם הבלאי ולהרחיב את פעילות הצלת החיים בכל רחבי הארץ, השיק היום (רביעי) הארגון שני אמבולנסים חדשים, בימבולנס ומספר אופנועי חירום למענה מיידי.

בטקס ההשקה שנערך בחצר ביתו של חבר מועצת גני תקוה, טל מתתיהו, השתתף גם שר הבריאות אוריאל בוסו ונציגי תורמי האמבולנסים והציוד, חברי הנהלת הארגון, כוננים ומתנדבים. האמבולנסים החדשים מצטרפים לצי האמבולנסים של הארגון, ולצדם יוכנסו למערך כלי הרכב של הארגון עוד בימבולנס, מספר אופנועים ואופניים חשמליים לשימוש הכוננים שיוכלו לתת מענה מיידי מהיר באירועי חירום.

שר הבריאות אוריאל בוסו: "הדקות הראשונות של אירועי החירום הן הדקות הקריטיות לנפגעים. במקום הזה נמצאים מתנדבי הצלה שיוצאים לכל קריאה במסירות נפש, בכל שעה וכל מזג אויר. כונני ומתנדבי הצלה הם נדבך חשוב בהצלת חיים בישראל. אנשים לא מודעים לסכומים שארגוני ההצלה חוסכים למערכת הבריאות מידי שנה, מדובר בסכומי עתק".

מנכ"ל הצלה, יעקב יוזעף אמר כי "הצורך הדחוף באמבולנסים חדשים וכלי רכב למענה מיידי, רק הולך וגובר. ארגון הצלה בשיתוף פעולה עם מד"א, נערך לקראת כל התפתחות באזור הצפון ומתגבר את הכוננים והמתנדבים באזור בציוד חירום ובאמצעים נוספים"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *