בלוך בדקה את מוכנות בתי הספר החרדיים לאירועי חירום

במסגרת הביקורים נועדה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך עם צוותי החינוך ושמעה מהם סקירה מקיפה על ההתמודדות בימים מאתגרים אלה • רה"ע: "בעזרת השם נמשיך להעניק את המענה הטוב ביותר לחינוך בעיר ובאחדות ננצח"

ברקע המלחמה החליטה ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך לצאת לשטח ולבדוק את מצב מוסדות החינוך בימים טרופים אלה וזאת מתוך מטרה ושאיפה לשמוע את הקולות מן השטח ולהביא לפתרונות מקסימליים ומידיים במקרה שיעלה צורך שכזה.

מדובר היה בביקורים רבים שנערכו רק במהלך השבוע האחרון כאשר ראש העיר ד"ר עליזה בלוך סיירה במספר רב של מוסדות חינוך, תלמודי תורה ובתי ספר שם היא נועדה עם צוותי החינוך והמורים ושמעה מהם על ההתמודדויות המאתגרות בימים אלה.

ראש העיר ציינה בפני צוותי החינוך וההנהלה כי דווקא בימים אלה חשוב ונצרך לחזק את החוסן של התלמידים בכדי שחלילה לא יכנסו לחרדות ולפחדים מאימת המלחמה. צוותי החינוך העניקו סקירה מקיפה בפני ראש העיר על האתגרים והמוכנות והודו לה מעומק הלב על עשייתה הרבה למען החינוך בעיר.

בסיום הסיור אמרה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, "שמחתי לערוך ביקורים במספר מוסדות חינוך ולראות את החוסן הנפשי ואת המוכנות הן של הצוותים החינוכיים והן של התלמידים היקרים. בעזרת השם נמשיך להעניק את המענה הטוב ביותר לחינוך בעיר ובאחדות ננצח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *