האבא שאיבד את אשתו ובנותיו ספד: "קיבלנו את אמא לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה"

מאות מלווים למנוחות את שושנה גלושטיין, בת 40 שהייתה בהיריון מתקדם, ושתי בנותיה חיה-שרה (בת 7) וחנה (בת 3) שנדרסו על ידי אוטובוס 'אגד'

התאונה המחרידה: מאות מלווים למנוחות את שושנה גלושטיין, בת 40 שהייתה בהיריון מתקדם, ושתי בנותיה חיה-שרה (בת 7) וחנה (בת 3) שנדרסו על ידי אוטובוס 'אגד'.

‏‏הגאון רבי יצחק אזרחי ראש ישיבת מיר אמר בהספדו בלוויה: "עכשיו זה ימי בין הזמנים, חסר תורה, חסר הגנה, חסר שמירה, נתחזק כולנו בלימוד התורה גם בימי בין הזמנים, ובכל הדברים הצריכים חיזוק".

הבעל ואב הבנות, הרב דב גלושטיין, ספד בכאב. "קיבלנו את אמא לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה. קיבלנו את שרה לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה. קיבלנו את חני לפרק זמן קצוב, לא היה צריך להיות יותר מזה", ספד הרב גלושטיין, ראש הכולל באופקים. "לכל אחד יש את הזמן שהוא צריך להיות בעולם. בזה אנחנו מאמינים". כל המשתתפים פרצו בבכי.

בנה של שושנה ואחיהן של שרה וחני התייפח בבכי מר וספד: "אמא, אני מבטיח לך שנמשיך כולנו בכל הכוח את מה שחינכת אותנו. בבקשה עזרי לנו ממרומים". על אחיותיו אמר: "כמה שמחה הבאתן לנו בשנים הקצרות האלה, ועכשיו הלכתן מאיתנו כולכן ביחד". הוא הוסיף כי למרות האסון הכבד והאובדן העצום, ולצד האבל הגדול, יש לשמוח ולברך על הזמן שבו המשפחה הייתה שלמה. "אנחנו צריכים להודות על מה שכן קיבלנו עד היום", אמר הבן.

חמיה של שושנה והסבא של שרה וחני ספד להן בהלוויה: "איבדנו, אבל יש המשך. אמא הניחה יסודות לדרך החיים של המשפחה. אם ירצה ה' יהיה לכל המשפחה כוח להמשיך".

קרוב משפחתה של שושנה שנהרגה, בינוש קרליבך, סיפר כי: "למדתי בישיבה בירושלים, הייתה לי תקופה מורכבת מבחינה לימודית, התקשרתי אליה והיא הזמינה אותי לבית שלה באופקים, ופשוט עשתה לי ריפרש בחיים היא ובעלה היו שם לצדי, הקשיבו, הדריכו. היא הייתה מומחית לחינוך מיוחד, והיה לה לב לשמוע כל אחד ולראות את הנשמה מעבר למסכות. והמכתבים שלה. מי שלא קיבל ממנה מכתב בדואר שעשה שמחה לא יכול להבין מה זה עושה לבן אדם".

הרב אברהם דייטש מבכירי הקהילה החרדית בעיר, אמר לאחר התאונה אמש בירושלים לוינט: "הסב הוא מראשי הקהילה ואחת מבנותיו היא שושנה שנהרגה. בעלה הוא ראש כולל עם 45 אברכים. שושנה הייתה מורה והמסירות שלה, ההשקעה שלה בכל בת ובת, ניכרים. התאונה הזאת היא טרגדיה נוראית שאנחנו לא יכולים לתאר אפילו במילים. זו אבידה קשה מאוד. כל אחד בקהילה היה קשור אליהם בכל צורה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *