פספורטכארד משנה שוב את כללי המשחק בשוק ביטוחי הנסיעות

ענקית ביטוח הנסיעות פספורטכארד עושה זאת שוב: חברת ביטוח הנסיעות פספורטכארד חשפה היום את הגיים-צ'יינג'ר בכל הנוגע לביטוח כבודה בחו"ל • כל הפרטים

הגיים-צ'יינג'ר בענף ביטוחי הנסיעות: חברת פספורטכארד חשפה הבוקר בכנס השנתי שלה את השירות הייחודי לרוכשי ביטוח הכבודה שלה – Find My Luggage – שמשמעותו הרחבה משמעותית בביטוח הכבודה וסיוע אישי למבוטחי פספורטכארד שהכבודה שלהם נעלמת במהלך הטיסה.

במסגרת שירות Find My Luggage ("תאתרו את הכבודה שלי") של פספורטכארד, במקרה של עיכוב בהגעת הכבודה ייחסך ממבוטחי פספורטכארד כל התעסקות בנושא איתור הכבודה, כאשר יחידת איתור כבודה העובדת 24/7 תיכנס לנעלי המבוטחים ותסייע להם באיתור המזוודה בחו"ל.

עם הפעלת שירות Find My Luggage תטעין פספורטכארד לכרטיס המבוטח באופן מיידי 150 דולר להוצאות ראשוניות, כאשר במהלך הימים הבאים יתעדכן המבוטח בכל רגע נתון על כל התפתחות במשימת איתור הכבודה. ככל והכבודה לא תאותר בחמישה הימים הבאים יוטענו 850 דולר נוספים לכרטיס הפספורטכארד של המבוטח – שיקבל במצטבר פיצוי כספי של 1,000 דולר בגין אובדן הכבודה, ללא צורך בפתיחת תביעה והגשת קבלות או מסמכים לחברת הביטוח.

מדובר בהרחבה משמעותית לביטוח הכבודה של פספורטכארד, הניתן במסגרת ביטוח הכבודה – ללא תוספת תשלום.

מנכ"ל 'הירשוביץ פתרונות' המובילה את תחום ביטוחי הנסיעות, חנוך הירשוביץ בירך על המהלך ומסר כי "פספורטכארד הוכיחה שוב שהיא מובילה את ביטוחי הנסיעות. השירות החדש יאפשר למבוטחים לטוס בראש שקט וליהנות מהחופשה גם ולמרות אובדן הכבודה, מתוך ידיעה שצוות איתור מיוחד עובד עבורם ובכל מקרה הם יקבלו פיצוי של עד 1,000 דולר. פיצוי גבוה מזה המוצע על ידי שאר חברות הביטוח".

יצויין כי שירות Find My Luggage אינו מחליף את הכיסוי הקיים בביטוח הנסיעות של פספורטכארד, ובמידה והכבודה שווה יותר מאלף דולר תוכלו לתבוע מחברת הביטוח את הנזק הנוסף בתביעת שיפוי, בדומה לתהליך תביעות הכבודה עד להיום, ובכפוף לתנאי הפוליסה.

שירות איתור הכבודה הייחודי של פספורטכארד

הוספתם כיסוי כבודה?

תוכלו ליהנות ללא עלות נוספת משירות Find My Luggage. יחידת איתור כבודה הפועלת 24/7 אשר תסייע לכם באיתור המזוודה בחו”ל.

המזוודה לא הגיעה עם הנחיתה בחו”ל?

$150 יוטענו מיידית לכרטיס ה – PassportCard שלכם.

עברו חמישה ימים מלאים והמזוודה עדיין לא הגיעה ליעד בחו”ל?

$850 נוספים יוטענו לכרטיס ה – PassportCard שלכם!

כיסוי מקיף קורונה ללא תוספת תשלום

בתוך כך, לאחרונה הודיעה פספורטכארד כי היא תעניק ללא תוספת תשלום את הרחבת מקיף קורונה במסגרת הכיסוי לביטול/קיצור נסיעה.

את ההחלטה לכלול את הרחבת "מקיף קורונה" בכיסוי ביטול/קיצור נסיעה קיבלה פספורטכארד בעקבות הודעת ארגון הבריאות העולמי שקבע כי הקורונה אינה מוגדרת עוד מצב חירום עולמי. לקוחות שירכשו הרחבת "ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות", יקבלו את הרחבת "מקיף קורונה" ללא תוספת תשלום.

חברת פספורטכארד היתה חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל הראשונה בעולם, שהשיקה באוגוסט 2020 הרחבת מקיף קורונה, וכעת היא הראשונה בישראל, המבצעת מהלך זה ומתאימה את הביטוח לשינוי בהגדרת הסטטוס הבינ"ל של הקורונה, זאת על אף שהמחלה לא חלפה וגם בימים אלו עשרות אחוזים מהנוסעים בוחרים להוסיף את הכיסוי שעלותו 2.5 $ ליום.

ביטוח נסיעות פספורטכארד ניתן לרכוש אונליין באמצעות סוכנות הביטוח 'הירשוביץ פתרונות', או בטלפון 0747600400.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *