אל תטוסו לשם: אלו היעדים הכי פופולריים בחופש הגדול

ענקית ביטוחי הנסיעות פספורטכארד מפרסמת את המדד השנתי שלה וחושפות את היעדים המבוקשים ביותר • מומחה ביטוח הנסיעות חושף: למה המחיר לא קובע?

תלמידי החטיבות והתיכון כבר החלו את החופש הגדול, וזה האות לתחילת עונת נסיעות הקיץ לחו"ל שצפויה לשבור שיא במספר הנוסעים לחופשה בחו"ל.

המדינות שנמצאות כרגע בראש רשימת היעדים הפופולריים: 1. יוון; 2. תורכיה; 3. קפריסין; 4. איטליה 5. ארה"ב 6. ספרד 7. מצרים 8. תאילנד 9. אנגליה 10. צרפת
כך עולה ממדד PassportCard לחופש הגדול של חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל, המבוסס על אומדן ביטוחי הנסיעות לחו"ל של החברה בתקופה זאת.

מדינות המפרץ לא נמצאות בעשירייה הראשונה לחופש הגדול, לנוכח העובדה שבחודשים אלה שורר חום כבד שמקטין משמעותית את מספר התיירים המגיעים לשם.

מהמדד עולה כי היעד של 14% מהטסים לחו"ל הוא יוון והאיים שבשטחה. כך שכל נוסע.ת 7 שיוצאים מהארץ בחרו ביעד הקרוב לישראל. במקום השני תורכיה עם 8%, אחריה קפריסין ואיטליה עם 7% מהטסים. ארה"ב שהתברגה במקום החמישי עם 5% מובילה את טבלת היעדים עם משך החופשה הארוך ביותר, כשזמן החופשה הממוצע בה בחופש הגדול הזה הוא 17 ימים.

אין צורך בביטוח נפרד לקורונה

לקראת שיא עונת הנסיעות בחופש הגדול מציינים בפספורטכארד כי השנה מחירי ביטוח הנסיעות לחו"ל נמוכים יותר בהשוואה לשנה שעברה, וזאת בזכות החלטת פספורטכארד להעניק ביטוח מקיף לקורונה ללא תוספת תשלום במסגרת ביטוח ביטול וקיצור נסיעה. עלות ביטוח זה עלתה 2.5 דולר ליום, סכום שהיווה כמחצית מעלות הביטוח היומית.

בנוסף, בחודש שעבר השיקה פספורטכארד שירות ראשון מסוגו בישראל –Find My Luggage המבוסס על מידע המתקבל מ-2500 נמלי תעופה בכל רחבי העולם, ומעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם ומה הצפי להגעתה.

כחלק מהשירות תעדכן פספורטכארד פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס המזוודה, ומה הזמן המוערך להגעתה ליעד בה הלקוח נמצא. כמו כן שירות Flight Delay שהושק בשנה שעברה ממשיך לעבוד גם בחופש הגדול הזה. שירות Flight Delay הזמין לכל לקוחות פספורטכארד מעניק ללקוחות שטיסתם מתעכבת יותר מ-90 דקות אירוח ללא תשלום ב-1200 טרקליני יוקרה ברחבי העולם.

בשבוע שעבר פרסמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון את המדד השנתי לדירוג חברות ביטוחי הנסיעות לחו"ל. לפי המדד מדורגת פספורטכארד במקום הראשון עם ציון 92. בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות, המתבסס על פניות הציבור שהוגשו לרשות שוק ההון. שיעור זה גבוה מכל חברות הביטוח האחרות בישראל, ומדובר בעלייה לעומת מדד השנה שעברה, שגם בו פספורטכארד הובילה.

רונית סגל מנכ"לית פספורטכארד מסרה: "החופש הגדול הוא התקופה הכי עמוסה בשנה ונערכנו אליו במשך זמן רב במטרה לשמור על חווית נסיעה בטוחה ונעימה ללקוחות שלנו. אנחנו רואים גידול במספר הנוסעים שעושים השנה ביטוח כבודה לאור כמות האבידות הגדולה של מזוודות, ובפעם הראשונה בחופש הגדול הזה הם יוכלו להנות מהשירות שמעדכן אותך 24/7 היכן נמצאת המזוודה שלך ומאפשר פיצוי בגובה של עד 1000$ ובמידה והיא לא מגיעה ביום החמישי שלך בחו"ל."

ביטוח נסיעות בהתאמה אישית

בשיחה עם אקטואליק מחדד חנוך הירשוביץ, מנכ"ל הירשוביץ 360, את הצורך ברכישת ביטוח נסיעות דווקא באמצעות סוכן. "אנשים נוטים לראות בסוכן איש מכירות, אבל כשמדובר בנוסע מבוגר או חולה תפקידו של הסוכן הוא הרבה מעבר". לדברי חנוך הירשוביץ, "במקרים הדורשים חיתום סוגיית ההתאמה האישית של ביטוח הנסיעות הינה חובה של ממש. מעבר להוזלה המשמעותית במחיר הביטוח, ההשוואה בין החברות על ידי מומחה לביטוח נסיעות עשויה להכפיל את גבול האחריות של הפוליסה".

את הדברים אומר חנוך זמן קצר לאחר קמפיין שהעלה לרשת ובו קריאה לנוסעים מבוגרים, חולים ומושתלי איברים שלא לרכוש ביטוח נסיעות ללא ליווי של מומחה ביטוח נסיעות בהירשוביץ 360. "אנשים נוטים לחשוב שההבדלים בין החברות הם רק בשורה התחתונה, בפרמיית הביטוח, אבל הפערים עמוקים בהרבה. מדובר בהבדלים עצומים בין חברה לחברה הן בגובה הכיסוי והן בהחרגות שלעתים הופכות את פוליסת הביטוח ללוקה בחסר באופן משמעותי".

"לא המחיר קובע", מחדד חנוך ומעיד על מקרה שטיפל בו השבוע באופן אישי. "הגיע אלינו מושתל ריאה. חברת ביטוח נסיעות מוכרת מאוד ביקשה פרמיה יקרה והלקוח רצה להתקדם לסגירה. מבחינתו המחיר היקר שיקף את הכיסוי הטוב ביותר. לאחר ניתוח תכולת הפוליסה בחברה הזו לעומת החברות האחרות זיהינו כי חברה אחרת מציעה כיסוי כפול עבור מצב רפואי קיים, ובמחיר זול משמעותית. הלקוח לא האמין למשמע הגילוי".

טיסות זולות לחו"ל אפשר למצוא במנוע השוואת מחירי הטסות "קליק אנד פליי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *