איך אפשר להיפטר מהמינוס בבנק?

הלוואות חוץ בנקאיות נושאות אולי ריבית גבוהה יותר משל הלוואות בנקאיות, אך הן עדיין משתלמות בהרבה מאשר הריבית על המינוס שהיא יקרה במיוחד. ויש לנו כמובן עוד כמה טיפים בשבילכם

למרבה הצער, ישראלים רבים נמצאים במינוס, ולא רק למשכי זמן קצרים. למעשה, יותר מדי אנשים מוצאים את עצמם מחוץ למסגרת בחשבון הבנק למשך תקופות ארוכות, וזהו מצב מעיק, מזיק ומבשר רעות.מה עושים? יש לנו כמה הצעות שעשויות לסייע לכם להתמודד, ולצאת לדרך חדשה.

תשקלו לקחת הלוואה בריבית נמוכה יותר

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית יכולה לעזור במקרים מסוימים, בעיקר כאשר מדובר במינוס זמני, ואתם זקוקים לסיוע כספי שיאפשר לכם לגשר על תקופת פחות טובה, להמתין להכנסה שאמורה להגיע וכו'.

אתם אולי לא מודעים לכך, אבל גם מינוס הוא סוג של הלוואה. הבנק שלכם מאפשר לכם לחרוג מהמסגרת, אבל בתמורה אתם משלמים ריבית, כמו בכל הלוואה.

גם בקרב אנשים שיודעים את זה, לצערנו לא מעט מסתפקים בכך ולא ממשיכים לבדוק. לו היו עושים זאת? היו מגלים כי מדובר בהלוואה יקרה מאוד.

לכן, הלוואה חוץ בנקאית עשויה להיות הרבה יותר זולה ומשתלמת. שימו לב: חשוב להשוות הצעות ולוודא שאתם אכן לוקחים הלוואה שתעזור לכם.

תצמצמו את ההוצאות שלכם

גם אם אתם לא במינוס, ועל אחת כמה וכמה אם כן – עליכם להיות כמה שיותר מסודרים ומאורגנים בכל הנוגע להתנהלות הפיננסית שלכם.

לשם כך, אתם צריכים לתכנן ולנהל תקציב ברור, באמצעותו תוכלו לעקוב אחר ההוצאות שלכם, ולדעת בדיוק על מה אתם מוציאים כסף בכל חודש ואיפה אתם יכולים לקצץ או לעשות שינויים.

עם תקציב מסודר, תוכלו להפריד בצורה ברורה בין דברים שאתם רוצים לדברים שאתם צריכים. למשל, צרכים יכולים להיות שכר דירה או מצרכים לבית, בעוד רצונות עשויים לכלול אכילה בחוץ וחופשות.

כאשר אתם במינוס, או במצב כלכלי לא טוב במיוחד, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להפחית את ההוצאות על הרצונות שלכם, עד כמה שאפשר.

תבחנו את הוראות הקבע שלכם, וכן תשקלו האם יש שירותים או מנויים שאתם משלמים עליהם ולא באמת צריכים. מעבר לזה, כדאי תמיד לחפש הנחות והטבות.

תעברו לבנק אחר

הבנקים תמיד להוטים לזכות בלקוחות עו"ש חדשים. לכן, הם עשויים להציע לכם הטבות או הקלות על מנת שתבחרו בהם.

כיום, קל יותר לעבור בנק מאי פעם, בזכות רפורמת 'מעבר בנק בקליק' של בנק ישראל. בתהליך דיגיטלי ופשוט, לאחר שבחנתם תנאים והצעות ברשת, אתם יכולים לבחור בנק חדש ובתוך זמן קצר החשבון שלכם יעבור אליו באופן אוטומטי.

אין ערובה לכך שתקבלו חשבון בתנאים יותר טובים, אבל אם יש לכם דירוג אשראי טוב – בהחלט שווה לנסות את הפתרון הזה.

תנמיכו את מסגרת המינוס שלכם

כדי לעזור לכם לעמוד בפיתוי, אתם יכולים לבחור לקבל מסגרת יותר נמוכה. זה יכול לעזור לכם להימנע מחזרה למינוס לאחר הסרת החוב, בעזרת הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית או בכל דרך אחרת. "אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *