האזינו: כך הגיב זהבי ברדיו החרדי כשהתבקש להתנצל על דבריו

במהלך התוכנית בין שתיים לארבע בחתנת הרדיו החרדית "קול ברמה", התקשר ישראל כהן לנתן זהבי לבקש תגובה על דבריו המחרידים נגד מניחי התפילין ולומדי התורה, זהבי לא התנצל | האזינו

 

במהלך התוכנית בין שתיים לארבע בחתנת הרדיו החרדית "קול ברמה", התקשר ישראל כהן לנתן זהבי לבקש תגובה על דבריו המחרידים נגד מניחי התפילין ולומדי התורה, זהבי לא התנצל.

בעקבות דבריו של נתן זהבי, רדיו ‘קול ברמה’ נרתם להוסיף עוד עמדות להנחת תפילין בשיתוף ארגון ‘הדברות’. ניר גרמה סמנכ”ל ‘הדברות’ אומר בתוכנית בין שתיים לארבע לישראל כהן: “בדיוק סיימתי פגישה עם מנהל הפרויקט תפילין, ואנחנו מוסיפים עוד עמדות. השגנו חנות ליד רדיו 103fm שלוקחת על עצמה את העמדת דוכן התפילין כפרויקט”.

כזכור נתן זהבי השתלח בשידור תוכניתו "זהבי עצבני", ואמר עפ"ל: "כל הדרעקס האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך – תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע. לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות ועם הדלקת הנרות ועם התפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".

אחרי שאמר את הדברים, התעוררה סערה ברשתות החברתיות ובעקבות זאת, בחשבון הטוויטר של תחנת הרדיו הודיעו כי זהבי יושעה עד לבירור בנושא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *