ההסתה לטרור בשיא: הדיווח המדאיג של טיקטוק

טיקטוק מדווחת על זינוק של 67% במספר התכנים שהוסרו ברשת החברתית מאז פרצה המלחמה, מה שמשקף גם שיא חדש בהיקף תכני הנאצה במרשתת

תכני הנאצה והאנטישמיות במרשתת שוברת שיאים חדשים בעבקבות מלחמת "חרבות ברזל". על צפי דיווח של הרשת החברתית טיקטוק, מאז החלה המלחמה זינק מספר התכנים שהוסרו בגלל הפרת המדיניות ותמיכה בטרור ב-67%.

"ככל שנמשכת המלחמה, אנו ממשיכים להתמקד באכיפת כללי הקהילה שלנו נגד שנאה, מידע שגוי מזיק ותוכן מפר אחר. בין ה-7 באוקטובר ל-17 בנובמבר, הסרנו יותר מ-1,164,000 סרטונים באזור ישראל, עזה והגדה בגין הפרת הכללים שלנו, כולל תוכן המקדם את חמאס, דברי שטנה, טרור ומידע כוזב. ברחבי העולם, הסרנו מיליוני תכנים במהלך אותה תקופת זמן", נכתב בהודעת מטה החברה.

"אנו ממשיכים לנקוט בפעולות מהירות נגד עלייה במעורבות של פייק ניוז וחשבונות מזויפים. בחודש שקדם לתחילת המלחמה הסרנו 21 מיליון חשבונות מזויפים ברחבי העולם, לעומת 35 מיליון חשבונות מזויפים שהוסרו בחודש שלאחר תחילת המלחמה – עלייה של 67%. באותו חודש, הסרנו גם 933,000 תגובות בוטים שפורסמו בנוגע לתוכן המתויג עם האשטאגים הקשורים לסכסוך".

מדובר בנתונים דרמטיים במיוחד, בהתחשב בעובדה שטיקטוק נחשבת לרשת חברתית אשר מקילה בקפדניות אכיפת ומחיקת תכני הסתה ברשת בכל הנוגע למלחמה נגד ארגון הטרור חמאס. בתחילת המלחמה אף נפוצו דיווחים לפיהן תכני תמיכה בישראל הוסרו מהרשת החברתית, בעוד תכני תמיכה בחמאס לא נמחקו מהרשת. טיקטוק הכחישה את הדיווחים וטענה כי מדובר בחדשות כזב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *