החיסונים השפיעו: במחלקות הקורונה כבר אין נשים טרום לידה

לאחר שעשרות נשים אושפזו בבתי החולים במצב קשה במהלך ההיריון מאתמול כבר אין נשים בהיריון המחלקות הקורונה

האם גם הנגיף הבריטי כבר מאחורינו? המשך נסיגת מגפת הקורונה בישראל ניכר בעיקר במספר החולים המאומתים הנמוך ובירידה העקבית במספר החולים הקשים. כעת גם מספר הנשים בהריון שהיו בסיכון, מצביע על נסיגת הקורונה. בשיא התפשטות הנגיף הבריטי, הוא פגע קשות באוכלוסית נשים בהריון ויולדות, מנתוני התחלואה באוכלוסיה זו עולה כי גם הן יצאו מכלל סכנה.

בבית החולים בילינסון מקבוצת כללית יילדו במהלך השנה האחרונה 257 יולדות שנדבקו בקורונה ומהן שלושה שהיו במצב קריטי ומחוברות למכונת האקמו.

לדברי פרופ' ארנון ויז'ניצר מנהל בית החולים לנשים בבית החולים בילינסון מקבוצת כללית: "בשלושת השבועות האחרונים לא אושפזו נשים בהריון כלל במחלקות, ויש לציין שאנו בודקים כל אישה יולדת הנכנסת לחדר הלידה כך שאם היה מישהי שהיא חיובית לקורונה בוודאות היינו יודעים זאת.

עוד הוסיף פרופ' ויז'ניצר כי "במהלך השנה טיפלנו ב-257 נשים יולדות שהיו חיוביות לקורונה כשמהן שלושה במצב קריטי ומחוברות למכונת האקמו, ברוך השם כולן החלימו ויצאו מבית החולים כשתינוק בידיהן".

"מהניסיון שצברנו וכך גם נראה מהנתונים שמגיעים מהעולם נשים במהלך הקורונה ולאחר קורונה ילדו בלידה מוקדמת, חלקם בהתערבות הרופאים וחלקם באופן טבעי" סיכם פרופ' ויז'ניצר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *