היערכות שיא לקראת הילולת הרה"ק רבי גדליהו משה מזוועהיל

ערב שבת הקרוב, פרשת חיי שרה, כ"ד בחשוון – הזדמנות ייחודית לישועה # אפשרות להדלקת נר על ידי שליח # מתחברים לרצון צדיק וזוכים לישועה

בכל שנה רבבות עולים על ציונו של הצדיק הרה"ק רבי גדליהו משה מזוועהיל זיע"א לבקש ולהודות על הישועות הגדולות שהתחוללו בזכות התפילה בציונו וקיום הסגולה 'שני חמישי שני' החיבור לרצון צדיק. רבים משלומי אמוני בית ישראל, זכו לישועה והצלה. ברפואה, בזיווגים הגונים, בזש"ק ובכל צרה וצוקה, אחרי שפקדו את ציונו הק' שלוש פעמים בימי שני, חמישי ושני ברציפות וקיימו את הסגולה הבדוקה לתרום לאחזקת תורה בישיבתו הקדוש 'בית מרדכי – זוועהיל' כרצון צדיק.

בכל השנה, מגיעים אל מוקד הישועות מאות סיפורי ישועה מדהימים על אנשים שזכו בהצלחות גדולות בחייהם הפרטיים, בזיווגים, בזרע של קיימא, בנחת מהילדים, בפרנסה ובעסקים, אחרי שקיימו את רצון צדיק במלואו בתרומה לאחזקת ישיבתו הק' 'בית מרדכי – זוועהיל' והתפללו על ציונו בימים שני חמישי שני רצופים.

השנה עתידים לעלות רבבות אנשים בשבוע ההילולא לקיים את סגולת 'שני חמישי שני' בסמיכות ליום ההילולא, הימים בהם ידוע כי נשמת הצדיק נמצאת בציון. לתועלת הרבים, מוסדות זוועהיל תגברו את הקווים במוקד הישועות לתת מענה הולם להמוני בית ישראל הפוקדים מדי שנה את הציון הקדוש, בצוות מתוגבר, ומעוניינים לשלוח שליחים מיוחדים ונאמנים.

יום ההילולא חל ביום שישי הקרוב, ערב שבת קודש פרשת חיי שרה, ובעזהש"ית יחול תפילה מיוחדת שתעורר רחמים רבים על ידי ת"ח ביום שישי סמוך לכניסת השבת לפתיחת סגולת 'שני חמישי שני' שתחל ביום שני שלאחריו. התפילה תיערך בקדושה רבה ותלמידי חכמים ישפכו צקון לחשם על ישועת הפרט והכלל ולזכות לניסים וישועות כפי שראו אלפים רבים לאורך כל השנים, מאז ימי חיותו ועד ימינו אנו, גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *