היפים והנכונים: מתכתיים, צבעוניים ומרשימים

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לסקירה מרתקת: איזה שעון יתאים להכי הרבה לוקים? איזה שעון הוא רב מגדרי? ואיזה שעון יבלוט במיוחד בלוק יומיומי סולידי?

שעה עגולה: כיום, שעונים הם הרבה מעבר למכשירים שבעזרתם אפשר לדעת את השעה ומשמשים כפריטים אופנתיים נצחיים.

שעונים משדרגים לוקים בקלות ומייצגים את הסטייל האישי של מי שעונד אותם: מתוחכם ומודרני? ספורטיבי והומוריסטי? או אולי בכלל קלאסי ושמרני? לכל אחד יש את השעון שמתאים לו. הנה כמה מהטרנדים האופנתיים ביותר ל-2023 בתחום שעוני היד.

מתכתי ואישי

ROSE GOLD ממשיך להיות טרנד אהוב ב-2023. מדובר באחד מהגוונים המתכתיים הכי מיוחדים שקיימים, מורכב משילוב מעודן של ורדרדות (שמקורה בנחושת) ומתכתיות למראה רטרו מתוחכם ואישי. שעונים בצבע זה הם אופציה מרעננת למי שרוצה לשלב במראה פריט מתכתי שהוא שונה מהזהב והכסף הבנאליים.

הטוב משני העולמות – שעוני חוליות בשני צבעים

טרנד שלוקח את הטוב מכל העולמות ומשלב שני צבעים ברצועת החוליות המתכתית. מורכב משילוב של שני גוונים מתכתיים המחמיאים אחד לשני. מתאים לשילוב עם תכשיטים זהובים וכסופים ומחבר אותם בהרמוניה.

אוברסייז זה אף פעם לא יותר מדי!

טרנד שעוזר למשוך תשומת לב ומתאים לנשים וגברים. גודל השעון המאסיבי מדבר בעד עצמו ולוקח כל מראה רמה אחת קדימה. בניגוד למה שחשבו בעבר, שעון אוברסייז גם מתאים לנשים, בדיוק כמו טרנדים אחרים של אוברסייז: ג'ינסים, מכופתרות ומשקפיים.

כל הנוצץ הוא זהב

שעונים זהובים הם אחת מהאופציות הכי 'בטוחות' כשבוחרים שעון. שעונים זהובים הם אל-זמניים, מתאימים למגוון רחב של גווני עור ונותנים תחושת יוקרה לכל מראה. מדובר בבחירה בטוחה, אופנתית וקלאסית.

כל צבעי הקשת

אין ספק ששעון צבעוני הוא יחסית שונה בנוף השעונים הישראלי. מסתמן ששנת 2023 תביא איתה הרבה שעונים בצבעים בוהקים, שישתלבו בצורה מושלמת עם כל פרטי הלבוש בצבעים הניטרליים. מדובר באופציה שנותנת 'השפרצת צבע' נקודתית, מעודנת בכל לוק סולידי ויומיומי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *