הכירו את ההבדלים בין המסת שומן לירידה במשקל

הרצון לשפר את הגזרה ולרזות משותף לנשים רבות, וגם ללא מעט גברים. בדרך כלל, הדרך היותר מוכרת וידועה להשיג את התוצאות הרצויות היא דיאטה חמורה ויסודית. לרוב, דיאטות מוצלחות במיוחד הן תוצאה של הסתייעות בגורם מקצועי – רופא מומחה או דיאטנית מקצועית. עם זאת, בשנים האחרונות פותחה טכניקה חדשה של המסת שומן, אשר מסייעת לכל מי שמסתייע בה בצורה מושכלת להיפטר מעודפי שומן, כאלה שנותרו בדרך כלל דווקא אחרי דיאטה מוצלחת.

מהי בדיוק המסת שומן ומה הופך אותה לכל כך ייחודית? איך ומתי בדיוק מתבצע התהליך? מיהם המטופלים שעבורם הליך כזה הוא היעיל והנכון ביותר?  כדאי לקרוא – בשורות להלן נביא הסבר מפורט שיסייע לך להחליט אם המסת שומן היא ההליך המתאים ביותר עבורך.

מהי בדיוק המסת שומן ומה הופך אותה לכל כך ייחודית?

הליך המסת שומן אצל יפה מקסימוב נועד בדרך כלל, כאמור, להיפטר משומנים עודפים. לרוב, שומנים כאלה נוצרים בגוף אחרי דיאטה מוצלחת אחת או יותר. מדובר במצבורי שומן שלא נעלמים ולא משנה כמה דיאטות המטופל עובר או כמה מוצלחות היו הדיאטות הללו. שם השיטה הוא המסת שומן בקור, והיא נועדה בעיקרה להסיר שומנים עודפים דווקא באמצעות הקפאת תאי השומן ומניעת ההתרבות שלהם.

  • איך בעצם פועלת השיטה: רקמות השומן בגוף הן רגישות מאד לקור, בדגש על מגע ישיר איתו. מגע כזה מוביל למותם של תאים חיים והפסקת ההתחלקות וההתרבות שלהם. התאים המתים מתפנים בדרכים טבעיות מהגוף. ככל שיותר תאים מתים, כך שכבת השומן באזור המטופל קטנה. לרוב, תוצאה של טיפול כזה נראית לעיל אחרי תקופה של כחמישה חודשים.
  • למי בדיוק השיטה הזאת מתאימה: השיטה מתאימה למי שהיקפי השומן במותניים ובירכיים שלהם גדולים, וגם דיאטות חמורות, מוצלחות ככל שיהיו, לא מצליחות להוריד את היקפי השומן.

איך בדיוק מתבצע התהליך?

תהליך המסת שומן באמצעות הקפאה הוא פשוט, כשמסתכלים עליו במבט על. המטפל המבצע את הקפאת התאים, מניח כפות ייחודיות באזור שבו הוא מעוניין להקפיא תאי שומן. המכשירים הייחודיים הללו גורמים לתאים לקפוא, ומשקפאו ומתו הם מפונים על ידי מערכות ההולכה הטבעיות של הגוף החוצה. בחלק מהשומן המומס הגוף משתמש, ואילו החלק הנותר של השומן מפונים ממנו בצורת פסולת.

המטופלים שעבורם הליך כזה הוא היעיל והנכון ביותר

טיפול המסת שומן עשוי להיות יעיל בכל מקרה. עם זאת, הוא לרוב מתבצע אצל מטופלים שכבר עברו דיאטה, והליך ההרזיה אפילו נחל הצלחה. אבל לא אחת קורה שלמרות ההליך המוצלח, נותרים מצבורי שומן שהם גם מטרידים וגם מהווים פגם אסתטי לא פשוט. בדיוק עבור מטופלים שהדבר הזה קרה להם, מיועד הליך המסת שומן.

אם יש לך עניין להמיס תאי שומן באזורים בעייתיים בגוף בשיטה לא פולשנית מצד אחד, אבל באחוזי ההצלחה שלה גבוהים מצד שני, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת באתר https://www.yafa-maximov.co.il ולעשות צעד חשוב בדרך להפחתת שומן מיותר בגוף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *