המדריך המלא לבחירת צימר עם בריכה פרטית

ככה בוחרים צימר מוצלח: פורטל הנופש של וילות היוקרה בישראל מגיש לקוראי 'אקטואליק' את המריך המלא לבחירת צימר עם בריכה פרטית

הגיע הזמן לפנות סופ"ש לטובת בילוי בצימר יוקרתי? רגע לפני שאתם ממהרים לבצע את ההזמנה חשוב שתדעו מה כדאי לשאול בשביל לוודא שתיהנו מכל רגע ואכן תקבלו תמורה מלאה בעד כספכם.

צימר עם בריכה פרטית הוא המועדף על רוב הישראלים, בקיץ הבריכה היא פינוק מרענן ובחורף גורמת לנו להתגעגע פחות לקיץ. בעונת החורף נבחר כמובן צימר עם בריכה פרטית מחוממת ולא נשכל לשאול לאיזו טמפרטורה מחוממים המים. כאשר יודעים מה בדיוק לשאול שיחה בת כמה דקות עם בעל הצימר מספיקה לקבלת החלטה.

חופשה שמגשימה לכם חלום

כמו רבים אחרים גם אתם חולמים על בית עם בריכה פרטית, רובנו לא נגשים את החלום ואלו שכן יגשימו אותו יגלו שתחזוקה של בריכה פרטית היא משימה לא פשוטה.

משתלם הרבה יותר לנסוע אל צימר עם בריכה פרטית אחת לחודשיים מאשר לבנות ולתחזק בריכה פרטית בחצר הבית.

צימר עם בריכה פרטית אידאלי בעבור חופשות זוגיות, משפחתיות וקבוצתיות.

אם תדעו לבחור נכון את הצימר שלכם תגשימו את החלום על חופשת קיץ עם הילדים בבית עם בריכה, מסיבת יום הולדת סביב הבריכה, סופ"ש לזוג עם בריכה וג'קוזי מפנק.

מה חשוב לשאול על הבריכה בצימר?

צימר עם בריכה פרטית עשוי להיות צימר בודד במתחם מפנק ויוקרתי שמיועד רק לכם או צימר אחד מתוך מספר צימרים כאשר הבריכה משותפת לכולם.

אם אתם מעוניינים להבטיח שהבריכה תשמש רק אתכם חשוב לוודא זאת כבר בתחילת השיחה. לא בכל מתחמי הצימרים יש בריכה פרטית לכל צימר.

השלב הבא יהיה בחינת המידות של הבריכה כולל עומק, רוחב, אורך. צימר עם בריכה פרטית יכלול במקרים רבים בריכה קטנה עד בינונית, אין מדובר בבריכה חצי אולימפית.

כעת נוודא שהמים בבריכה עוברים חיטוי, שיש משטחים נוגדי החלקה סביב הבריכה וגדר מותקנת מסביב.

כמה חמים המים בבריכה?

אם חשבתם עד שבריכה היא פינוק ששמור ליום קיץ חם – הגיע הזמן שתגלו את הבריכות המחוממות. טבילה בבריכה מחוממת ומקורה ביום חורף קר וסוער תהיה חוויה רומנטית וקסומה. צימר עם בריכה פרטית מחוממת משדרג ברגע כל חופשה חורפית.

אם אתם מתכננים חופשה חורפית וחוששים ממזג אוויר סוער, תבחרו מראש צימר עם בריכה פרטית מחוממת ותהיו בטוחים שתיהנו מכל רגע. במטרה להבטיח שימוש מהנה בבריכה המחוממת יש לוודא שהמים אכן מחוממים לטמפרטורה שתואמת את מזג האוויר. אל תתביישו לשאול לאיזו טמפרטורה מחוממים המים, האם הבריכה מקורה והאם יש חימום במתחם הבריכה המקורה.

בחודשי האביב בריכה פרטית מחוממת ל-25 מעלות מספיקה. בימי החורף טמפרטורה של 25 מעלות אינה מספיקה ודרושה טמפרטורה של 30 מעלות לפחות.

מי משתמש בבריכה?

אתם שכרתם צימר עם בריכה פרטית במטרה לבלות בבריכה ללא נוכחות של נופשים נוספים במקום. על מנת שלא תהיו מופתעים כדאי לשאול מפורשות האם יש לצימרים נוספים גישה אל הבריכה. אל תשכחו לברר האם הבריכה מקורה והיכן היא ממוקמת. יש הבדל בין בריכה שממוקמת במרכז של מתחם צימרים לבין צימר עם בריכה פרטית בחצר האחורית.

מתי צולמו התמונות?

בחירה של צימרים מתבססת בעיקר על התמונות שבעל הצימר מפרסם. כל בעל צימר מבקש לקדם כמה שיותר מכירות ובהתאם הוא בוחר ובורר את התמונות. קיימים מקרים בהם צימרים מתפרסמים עם תמונות לא עדכניות או תמונות שלא מתארות את הצימר כראוי. על מנת לוודא שאתם אכן מתבוננים בתמונות עדכניות כדאי לשאול את בעל הצימר מתי צולמו התמונות והאם המתחם אכן נראה כיום כמו בתמונות. אם בעל הצימר משיב שהצימר נראה כיום אחרת בקשו תמונות עדכניות.

שיטה נוספת לוודא קבלת מידע עדכני היא השכרת צימרים דרך אתר אמין ומקצועי שמקפיד לאמת את כל המידע (כולל תמונות) מול בעל הצימר. אם יש במתחם כמה צימרים יש לוודא איזה מהצימרים מצולם בתמונות והאם זהו הצימר שאתם צפויים להתארח בו.

נוף מחלון הצימר אל מול נוף מחצר המתחם

כעירוניים בדם אתם מצפים ליהנות מנוף פסטורלי וירוק, התמונות של המתחם אכן כוללות תמונת נוף שתשמחו להתעורר מולה בבוקר, אבל אתם תהיו חכמים יותר ותשאלו מפורשות מה רואים מהחלון של הצימר. כאשר השאלות שלכם ממוקדות כך גם המידע שתקבלו. ייתכן והמתחם אכן משקיף על נוף מרהיב אך אין הבטחה שאכן החלון של הצימר משקיף על אותו הנוף, ייתכן ומדובר בתמונת נוף שצולמה מתוך המתחם המשותף. אם חשוב לכם ליהנות מנוף קסום יש לציין זאת בשיחה מול בעל הצימר ולוודא שאתם אכן מקבלים את הצימר שמשקיף על הנוף.

מי אחראי לתת מענה לפניות ותקלות?

גם תחזוקה מוקפדת מאוד אינה מבטיחה שלא יהיו תקלות. ייתכן ובחרתם בצימר מפואר ובעל הצימר אכן מקצועי ואמין, בכל זאת דווקא ברגע שניסיתם להפעיל את המזגן או את הג'קוזי יש תקלה. אתם נוסעים לצימר בשביל לבלות זמן איכות עם בני הזוג או המשפחה, אין לכם כל רצון או כוונה לפנות אל בעל הצימר ללא סיבה מוצדקת ובכל זאת, חשוב לוודא שיש איש שירות זמין מטעם בעל הצימר לטיפול בתקלות. כדאי לשאול את בעל הצימר האם תקלות מטופלות במקום, האם הוא זמין למענה בכל שעה והאם תהיה אפשרות להחליף צימר במקרה של תקלה.

ענף הצימרים מציע היום אפשרויות בחירה רבות, נסיעה ספונטנית לצימר בדקה ה-90 תשיג לכם במקרים רבים צימר עם בריכה במחיר אטרקטיבי. מידע חלקי, מידע לא עדכני ואי הבנות ביניכם לבין בעל הצימר עלולים להסתיים בעגמת נפש. אם נדע לשאול את השאלות הנכונות ולא נתבייש לדרוש תמורה מלאה בעד כספנו נגלה שקיימים כאן בארץ מתחמי צימרים ברמה בינלאומית. צימר עם בריכה פרטית הוא המקום לשכוח את הצרות, לחזק את הקשר הזוגי, לבלות עם הילדים ולטעון את המצברים באנרגיה לעוד שבוע של שגרה מתישה.

כתבה זו נכתבה על ידי פורטל הנופש וילות היוקרה – וילות הנופש היוקרתיות בישראל!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *