הראשון לציון במתקפה חריפה על בן גביר

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף יוצא במתקפה חריפה נגד ח"כ בן גביר: "יש אחד קוראים לו בן גביר, נכנס להר הבית בריש גלי, איזה חילול ה׳, לצאת ככה נגד כל גדולי ישראל האמתיים, יגיד לך יש גם לי רב. שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל. אוי ואבוי, להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו"

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף יוצא במתקפה חריפה נגד ח"כ בן גביר: "יש אחד קוראים לו בן גביר, נכנס להר הבית בריש גלי, איזה חילול ה׳, לצאת ככה נגד כל גדולי ישראל האמתיים, יגיד לך יש גם לי רב. שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל. אוי ואבוי, להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו".

 


‏המתקפה של הראשון לציון נגד ח״כ בן גביר מגיעה ימים ספורים לאחר שבן גביר הגיע ל׳יזדים׳ וזכה לקבל תמיכה מאחד מהרבנים המוסרים שיעור במקום.

הרב יוסף המשיך ותקף: "הוא יגיד לך יש גם לי רב. שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל, הרב שלך הוא כמו כל הרבנים האלו? זה כל גדולי הרבנים. זה עשרות עשרות רבנים. נכנסים לפנים ולפנים. מי גרם לזה? אותם הרבנים שאמרו שמותר להיכנס, הם שגרמו למכשול הזה, כל הצער הזה. בא חבר כנסת, עולה להר הבית מתסיס את הרוחות ועובר על כל צו של גדולי ישראל. אוי ואבוי, צריך להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו. איזה הנהגות אלה? אני מתפלא עליו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *