הרב אדלשטיין המליץ לנתניהו: תלמד גמרא

בתום פגישת נתניהו והגר"ג אדלשטיין דווח שנתניהו אמר לרב ששרת החינוך ביטלה את לימודי התנ"ך – שאשא ביטון בתגובה: אין להם בעיה לשקר לרב לפני ראש השנה ויום כיפור, רק כדי לגרוף כמה קולות

שעות לאחר פגישתו של נתניהו עם מנהיג הציבור הליטאי הרב גרשון אדלשטיין בלשכת נתניהו אומרים כי הביקור של נתניהו בבית מרן ראש הישיבה הגרי״ג אדלשטיין היה מכובד ומוצלח. עלו בו נושאים חשובים למען הצביון היהודי והציבור החרדי. בסיומו העבירו נתניהו וגפני מסר מצולם של אחדות.

ח״כ משה גפני שנכח בתוך חדרו של הרב אמר: ״שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ביטלה את לימודי התנ״ך בבתי ספר חילונים״. הרב הגיב בתמיהה על כך ונתניהו השיב חזרה: ״אנחנו נחזיר את המצב לקדמותו״.

בשלב אחר של השיחה אמר נתניהו לרב אדלשטיין: ״כל השנים שמרתי על עולם התורה ואז בא מתן כהנא וביקש לפגוע בסטטוס קוו ובתורה״. נתניהו אף אמר כי הוא ״מאד שמח שהסיעות ביהדות התורה רצים יחד״ והודה לגפני על חלקו בכך.

הרב אדלשטיין המליץ לנתניהו ללמוד גמרא, ונתניהו סיפר שבמשך שנים הייתה לו חברותא שעמה למד. הוא סיפר על בנו אבנר עמו הוא לומד מידי שבוע את פרשת השבוע וציין: ״אצלנו זה לא בשביל לקושש קולות בבחירות, זה מושרש״.

גורמים בדגל התורה אומרים כי הפגישה הזאת שבה הייתה הערכה רבה לנתניהו נועדה בין היתר גם לשלוח מסר ליו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ לפיו החרדים ימשיכו בברית עם נתניהו גם לאחר הבחירות הקרובות ולא יילכו בלעדיו לממשלה אחרת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *