קרנות חוב נדל"ן: מה יש לשוק להציע?

'אקטואליק' ומיזם 'כלכלה בנעלי בית' עם המדריך המלא לעולם ההשקעות האלטרנטיביות, הפוסט השנים עשר בסדרה: קרנות חוב נדל"ן – מה יש לשוק להציע?

קרנות חוב נדל"ן מוכיחות את עצמן לאורך שנים וגם בתקופות של משברים שיעור חדלות הפירעון נשאר יחסית נמוך והבטוחות שנלקחו והניהול המקצועי של רוב הקרנות הוכיחו את עצמן.

לכן אין זה פלא שהקרנות הללו קנו לעצמן את מקומן בתמהיל ההשקעות של המשקיעים המחפשים חלופות ראויות.

בפורטפוליו ההשקעות האלטרנטיביות של אחד מבתי ההשקעות בארץ, ניתן למצוא אפשרות להשקיע בקרן חוב נדל"ן גם למי שאינו משקיע כשיר. מדובר בקרן השקעה ציבורית שקלית בתחום ההתחדשות העירונית באזורי ביקוש בישראל.

הקרן מאפשרת למשקיעים לקבל גישה לתחום של מימון פרויקטים נבחרים בהתחדשות עירונית בישראל בשלבי קבלת היתר בנייה ע"פ מדיניות ההשקעה של הקרן. ההשקעה מגובה בבטוחות ומאופיינת בפיזור פרויקטים. מינימום השקעה בקרן הוא 150,000 ₪ והיא מגייסת באמצעות תשקיף בהיתר הרשות לניירות ערך בישראל.

משקיעים כשירים יכולים לבחור גם בקרנות העוסקות במתן אשראי ליזמים וקבלנים בארה"ב. קרנות אלו מתמקדות בהלוואות לטווח קצר הניתנות לפרויקטי נדל"ן איכותיים וכנגד שעבוד מלא של נכס הנדל"ן, בנוסף לערבות אישית של היזם ולבחינת דירוג האשראי שלו.

אחת מקרנות אלו אף פיתחה מודל ייחודי המבוסס על טכנולוגיית Big Data לאיתור שכונות מגורים בארה"ב הנהנות ממומנטום נדל"ני חיובי, בהן חוברת הקרן לשותפים מקומיים ומעמידה הלוואות חוב בכיר ליזמים מנוסים.

בשבוע הבא:
נכיר את האפיק האלטרנטיבי אשר מחבר בין קרנות חוב לקרנות חוב נדל"ן.

השקעות אלטרנטיביות

הצטרפו לאלפים שכבר נהנים מהמיזם "כלכלה בנעלי בית"

  1. באתר אקטואליק – בקטגוריה המיוחדת
  2. בקבוצות וואטסאפ ייעודיות – הנה קישור לאחת מהן
  3. בערוץ הטלגרם החדש – הקליקו להצטרפות
  4. בתיבת הדוא"ל שלכם – נרשמים כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *