חידוש בעולם התורה: ש"ס "פומבדיתא" עם ביאור על צורת הדף

מהדורת הש"ס הזוכה לברכתם ועידודם הנלהב של מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות בארץ הקודש כובשת את בתי המדרשות ברחבי העולם היהודי • הייחודיות בהופעת הביאור על צורת הדף לראשונה מהווה בשורה של ממש ללומדים

בשורת ענק ללומדי התורה בעולם היהודי עם הופעת הש"ס המהודר מהדורת "פומבדיתא" בחנויות הספרים ברחבי הארץ. המהדורה החדשה מביאה בשורה של ממש לעולם התורה עם ביאור צמוד המנוסח באופן מאיר עיניים וברור על צורת הדף ממש.

כרכי הש"ס שנחשפו לראשונה במעמד הכנסת ספר התורה על ידי הנגיד רבי רונן גנון שליט"א לעילוי נשמתו של אביו היקר רבי אברהם גנון ז"ל כבר הופיעו בחנויות הספרים על המדפים וניתן לרכוש אותם במחיר השווה לכל נפש.

יצוין כי הש"ס המהודר זכה להמלצותיהם וברכותיהם של גדולי וצדיקי הדור אשר נחשפו מקרוב להשקעה האדירה שהושקעו בין כרכי הש"ס, למען ייהנה עולם התורה מתורה נאה בכלי מפואר. בין גדולי הדור אשר נתנו את המלצותיהם לש"ס המהודר ניתן למנות את זקן האדמו"רים כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא שליט"א, הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א, ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, הפוסק הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א וכן הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצ"ל.

כך לדוגמא, במכתבו לש"ס המהודר, כותב זקן האדמורי"ם כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא שליט"א: "למותר לציין חשיבות העניין והתועלת העצומה בפירוש יקר זה, וזכות גדולה נפלה בחלקכם להיות ממזכי הרבים לתועלת אלפים ורבבות שמבקשים לקבוע מקומם עם לומדי בית המדרש".

גם הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א העניק מכתב ברכה מיוחד למהדורת הש"ס "פומבדיתא", במכתבו הוא מציין כי "והוא ביאור המסכת בלשון השווה לכל נפש, וערכו את הביאור מסביב לדף הגמרא בכדי שהלומדים ילמדו מתוך צורת הדף המקובלת. והכל מנוקד ניקוד מלא לתועלת הבעלי בתים והנערים העושים את דרכם בלימוד לראשונה".

מרן הגרב"מ אזרחי מציין אף הוא במכתבו הנלהב כי: "תועלת גדולה יש ללומדי הש"ס במהדורה זו, אשר ביאור התלמוד צמוד הוא לדברי רבותינו הראשונים והאחרונים, ולצורת הדף המקובלת מקדמת דנא. בנוסף לכך, הביאור הכתב בלשון קצרה וברורה השווה לכל נפש, כמלאכת מחשבת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *