ח"כ סולומון: "מד"א הוא ארגון שמסמל את כל הטוב שבחברה הישראלית"

חבר הכנסת סולומון שמע על פעילות הארגון, ערך סיור מקיף במוקד החירום 101 והכיר לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א

חבר הכנסת משה סולומון מ'הציונות הדתית', ביקר היום (ראשון) במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו ופגש את מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון.

חבר הכנסת סולומון שמע על פעילות הארגון, ערך סיור מקיף במוקד החירום 101 והכיר לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל.

ח"כ סולומון התעניין במתנדבי השירות הלאומי במגן דוד אדום, בפרויקט הצבת מכשירי המפעם (דפיברילטור) של מד"א במרחב הציבורי, בפרויקט מד"א בקהילה שצפוי לצמצם בעשרות אחוזים את העומסים בחדרי המיון ובפעילות הצלת החיים של הארגון בדגש על ערי הפריפריה.

פרופ' אילת שנער, סמנכ"ל שירותי הדם במד"א סקרה בפני ח"כ סולומון את נושא תרומות הדם של בני המגזר האתיופי והציגה את השינויים הרבים שהתרחשו בשנים האחרונות שהסירו את מגבלת התרומות שהיו בעבר ומאפשרות תרומת דם שוויונית. בנוסף, פגש ח"כ סולומון מתנדבים ועובדים מהארגון והכיר לעומק את פעילות המוקד והארגון כולו, בשגרה ובחירום.

ח"כ הרב משה סולומון: "למרות היכרותי מקרוב את המערכת כמתנדב, התפעלתי לראות את הצד האופרטיבי והניהולי של הארגון המיוחד הזה שפועל מסביב לשעון להציל חיים. מד"א הוא ארגון שמסמל את כל הטוב שבחברה הישראלית כאשר אזרחים מכל קצוות הציבוריות הישראלית מתאחדים למטרה נעלה של הצלת חיים. אף אחד לא בודק את הרכב האמבולנס או מוצאו של הפונה בעת היציאה לקריאה, וכך נדאג שיהיה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה מקרב לב לח"כ סולומון ושמחים על היותו חלק ממשפחת הארגון. חבר הכנסת שמלווה את פעילותנו כשהוא וילדיו מושרשים בפעילות הארגון. כולי תקווה כי נהדק עוד יותר את שיתוף הפעולה ונמשיך לפעול, בשגרה ובחירום, למען בריאות הציבור בישראל. אני מאחל הצלחה לח"כ סולומון בממשלה החדשה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *