כוכב השבאבניקים התארס: "הזהירו אותי שזה יקלקל לי בשידוכים"

כוכב סדרת 'שבאבניקים', השחקן החרדי החרדי חיים ויסמן (28) סגר  הערב וורט עם שמחה אוריאל, מנהלת רשת 'פוזמק ביגוד ואופנה'. בשיחה מיוחדת הוא מודה: " הזהירו כי אני אצא שאבבניק"

 

כוכב סדרת 'שבאבניקים', השחקן החרדי החרדי חיים ויסמן (28), סגר הערב וורט עם שמחה אוריאל, מנהלת רשת 'פוזמק ביגוד ואופנה'.  איציק אוחנה, כתב הברנז'ה החרדי דיווח בטוויטר כי מי שהיה מעורב מאחורי הקלעים בשידוך הוא הגאון רבי יצחק אזרחי, מראשי ישיבת מיר.

בשיחה עם אוחנה הוא מספר על הקריירה שלו: "שחקתי בסדרות בארץ ובעולם, בהם  עשרות סדרות וסרטים חרדים וגם שאינם חרדים –  חלקם אף מעבר לים. השם שלי פרץ לרשת בעקבות סדרת השבאבניקים שצברה מיליוני צפיות ברשתות ואף חתמתי חוזה על העונה הבאה –  שאני מנוע מלהרחיב כרגע בשל הסכם סודיות שעשיתי עם הבמאי". כן הוא מבשר לקוראים "שעונה 2 קרובה יותר מאי פעם".

ויש לו מסר לציבור לגבי השידוך, שהגיע בדרך פלאי, "אני גאה לבשר שהכל מלמעלה, וגם כשהיו המון שהזהירו אותי שזה יקלקל בשידוכים – אני ההוכחה שהקב"ה רוצה זה קורה לא משנה מה יהיה".

על השידוך עצמו הוא מפרט: "ברוך ד' זכיתי להתארס עם בחורת סמינר ומשפחה חרדית לחלוטין. אני רוצה לאחל לכל הבחורים המבוגרים שנואשים משידוכים, אל דאגה, שזה קורה זה קורה –  ובעז'ה אצל כולם בשמחות, וכל אחד בעיתו ובזמנו –  ושזה מגיע זה מגיע – אל יאוש חברים – אני ההוכחה לכך.

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בא עם ניילונית לפגישה?

    או שבא עם משפט מפוצץ על הרב עובדיה?

    הרב בלוך |
    הגב
  2. אל תסתכל בקנקן

    בחורת סמינר ומשפחה חרדית לחלוטין… ווואוווו כאילו זה המדד לבחורה טובה בחורה מסמינר ומשפחה חרדית לחלוטין.. עסוקים בסטיגמות חברתיות ותו לא.. איך הבחורה? יש לה יראת שמים יש לה מידות האם היא בת בית?? עסוקים בטפל.. שיהיה במזל טוב בכל מקרה

    שלומי |
    הגב
  3. החייים הזה

    אני ראיתי שבאבנקים ולא זוכרת תשחקן הזה… את מי הוא שיחק?

    מישי |
    הגב
  4. משה שוורץ

    חיים וייסמן האיש והאגדה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. חחחחח

    "כוכב" עלק מאיפה באתם לא ראיתם?!?! ניצב שחקן משנה בקושי…

    יאיר |
    הגב